دوشنبه 31 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبيرکل مؤتلفه: حضور اصلاح طلبان در انتخابات به نفع کشور است، ايلنا

- اين که گفته شود اصلاح‌طلبان به خاطر اين که برخی از سران و شخصيت‌های مهم آن‌ها در زندان هستند از جامعه سياسی حذف شده‌اند،اشتباه است
- اگر قضاوت اين باشد که هر اصلاح طلبی برانداز است درست نبوده و به ضرر کشور است.


ايلنا:‌ دبيرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: برخی از اصلاح طلبان، نظام ، قانون اساسی ، رهبری و اسلام را قبول دارند و حضور آن‌ها در انتخابات اگر چه به رقابت با اصولگرايان منجر می‌شود اما به نفع کشور است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نبی حبيبی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در خصوص اظهارنظرهای مختلف شخصيت‌ها و جريان‌های سياسی اصولگرا و اصلاح طلب در مورد شرکت اصلاح طلبان در انتخابات آينده مجلس گفت:‌ معتقدم اين مطلب که برخی عنوان می کنند اصلاح طلبان به خاطر اين که برخی از سران و شخصيت‌های مهم آن‌ها در زندان هستند از جامعه سياسی حذف شده‌اند، اشتباه است.
وی افزود:‌ من اين گونه اظهارنظرها را درست نمی‌دانم و معتقدم نبايد به اين جريان سياسی اين گونه نگاه کرد.
دبير کل حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: البته آن دسته از براندازان منتصب به اصلاح طلبان که راه برخورد خيابانی را دنبال کردند هيچ توجيهی برای حضورشان در انتخابات نيست اما اگر قضاوت اين باشد که هر اصلاح طلبی برانداز است درست نبوده و به ضرر کشور است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016