دوشنبه 28 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون وزير علوم: ممنوعيت برگزاری اردوهای دانشجويی توسط شوراهای صنفی دانشگاه‌ها، ايسنا

معاون دانشجويی وزارت علوم، تحقيقات و فناوری از تدوين آيين نامه جديد شورای صنفی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: اين آيين‌نامه مراحل نهايی تصويب خود را طی می‌کند و قصد داريم تا اول مهر ماه آن را به دانشگاه‌ها ابلاغ کنيم.

محمود ملاباشی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اينکه در آيين‌نامه جديد خط و مرزها و محدوده‌ فعاليت شورای صنفی دقيقا مشخص شده است، اظهارکرد: بر اساس اين آيين نامه محدوده فعاليت‌های شورای صنفی مباحث رفاهی دانشجويی است و نه آموزشی و پژوهشی.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه درآيين‌نامه قبلی شورای صنفی، بندی وجود داشت که می‌توانست از آن جمله اينگونه تعبير کرد که فعاليت‌ آموزشی و پژوهشی نيز در محدوده فعاليت شورای صنفی قرار دارد، اظهار کرد: در آيين‌نامه جديد محدوده‌ فعاليت شورای صنفی دقيقا مشخص شده است، به نحوی که فعاليت شورای صنفی مباحث رفاهی دانشجويی است.

معاون وزير علوم ادامه داد: در آيين نامه جديد به عنوان نمونه آمده است که شورای صنفی نمی‌تواند دانشجويان را اردو ببرد و برگزاری اردو مربوط به معاونت فرهنگی است. همچنين شورای صنفی نمی‌تواند مسائل آموزشی و پژوهشی را دنبال کند و اين مباحث نيز مربوط به شورای تعامل دانشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: طبق آيين‌نامه جديد به دانشگاه‌ها تأکيد شده است که پس از ابلاغ اين آيين‌نامه بايد شورای صنفی را در دانشگاه خود تشکيل دهند و وزارت علوم نيز در ارزشيابی‌های معاونت‌های دانشجويی اين موضوع را برای ارائه امتياز مدنظر قرار می‌دهند.

ملاباشی در پايان خاطرنشان کرد: تصميم داريم آيين‌نامه جديد شورای صنفی تا اول مهرماه به دانشگاه‌ها ابلاغ شود تا دانشگاه‌هايی که شورای صنفی ندارند آبان ماه انتخابات خود را انجام دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016