چهارشنبه 30 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۵۹ نماينده در نامه ای به رئيس قوه قضائيه خواستند دادستان کل کشور در کوتاه‌ترين زمان به پرونده اختلاس ميلياردی رسيدگی کند، ايسنا


۱۵۹ نماينده مجلس در بيانيه‌ای به آيت‌الله آملی لاريجانی از انتصاب حجت الاسلام و المسلمين محسنی اژه‌ای به عنوان مسئول نظارت بر رسيدگی به پرونده سوءاستفاده مالی اخير تقدير و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين بيانيه آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آيت‌الله آملی لاريجانی رئيس قوه قضاييه

سلام عليکم

بدين وسيله‌ ما نمايندگان مجلس شورای اسلامی تقدير و تشکر خود را از انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمين محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور برای نظارت کامل بر روند رسيدگی و مراقبت ويژه نسبت به احقاق حقوق مردم و بيت‌المال و مجازات دست‌اندرکاران و معاونان و عوامل فساد چند هزار ميليارد تومانی اعلام داشته و انتظار داريم دادستان محترم با همه‌ توان علمی و تجربی در کوتاه‌ترين زمان اين مساله را به سرانجام برساند و در صورت اتهام هر فرد حقيقی و حقوقی در هر رده و مقامی که باشد با قاطعيت برخورد شود.

مجلس شورای اسلامی در راستای تبديل اين حادثه تلخ تبانی مالی به فرصتی جهت پالايش نظام از مفسدان اقتصادی با تمام توان از قوه قضاييه پشتيبانی می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016