دوشنبه 4 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ولايتی سخنگوی شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرايان شد، ايسنا

شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرايان با صدور بيانيه‌ای از انتخاب علی اکبرولايتی به عنوان سخنگوی اين جبهه خبر داد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

بحول و قوه الهی و با استعانت از وجود مقدس حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشريف و رهنمودهای وحدت بخش مقام معظم رهبری دامت برکاته «شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرايان» با تکيه بر «منشور اصولگرايی» از اواخر سال گذشته با محوريت حضرات آيات مهدوی کنی و يزدی فعاليت خود را شروع نموده و طی جلسات متعدد و فشرده، راهکارها و معيارها و موازين ترسيم شده جمهوری اسلامی ايران توسط حضرت امام خمينی رضوان الله تعالی عليه و مقام معظم رهبری و موضوع تلاش برای وحدت و انسجام و يکپارچگی اصولگرايان را مورد توجه و سرلوحه فعاليت خود قرار داده است، اعضای شورا خود را نماينده همه اصولگرايان می‌دانند و در جهت بهره مندی و استفاده از نظرات آنان آمادگی خود را اعلام می نمايند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شورای مرکزی اميدوار است که کليه احزاب، تشکل‌ها، گروه‌ها، جمعيت ها و اشخاص اصولگرا در سايه وحدت و اتحاد حول محور «منشور اصولگرايی» به صورت يک‌پارچه و همگام با يک‌ديگر انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری را تبديل به نمايش اقتدار ايران اسلامی نموده و نقشه های شوم دشمنان جمهوری اسلامی ايران را بر ملا کرده و مجلسی ولايی مقتدر و کارآمد تشکيل دهند که در جهت سربلندی ايران اسلامی و پياده کردن عدالت اسلامی بر اساس معيارها و موازين ترسيم شده از سوی مقام معظم رهبری حرکت نمايند.

اعضاء شورای مرکزی خود را خدمتگزار و خادم ملت شريف ايران می داند و خود را موظف می داند که ضمن تلاش برای ايجاد وحدت نظر در بين اصولگرايان از سلايق و نظرات ديگر صاحب نظرات و دلسوزان نظام نيز بهره مند شود.

شورای مرکزی در جلسه اخير خود، روز يک‌شنبه مورخ ۰۳/۰۷/۱۳۹۰ اقداماتی به شرح ذيل انجام داد:

۱- آقای دکتر ولايتی را به اتفاق آراء به عنوان سخنگوی شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرايان انتخاب نمود.

۲- آيين نامه های پيشنهادی «هيات داوری و حکميت» و «هيات اجرايی» شورای مرکزی را به تصويب رسانيد.

۳- نمودار تشکيلاتی پيشنهادی هيات اجرايی به شمول تاسيس دبيرخانه، کميته‌های مرکزی تهران و ساير مراکز استان ها را بررسی و تصويب نمود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016