شنبه 16 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده کل سپاه: رهبر انقلاب هیچ محدودیتی برای انجام ماموریت‌های سپاه قائل نیستند، فارس

فرمانده کل سپاه گفت: همانطور که مقام معظم رهبری هیچگونه محدودیتی را برای سپاه در انجام ماموریت در ابعاد مختلف دفاع از انقلاب اسلامی قائل نشده‌اند سپاه نیز امروز خود را باید در همه عرصه‌ها آماده دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نگه دارد.
خبرگزاری فارس: رهبر انقلاب هیچ محدودیتی برای انجام ماموریت‌های سپاه قائل نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفه جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: با وجود گستردگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اتصال بسیج به آن و عرصه‌های مختلفی که انقلاب اسلامی با آن روبروست سپاه دیگر تنها بازوی مسلح و توانمند رهبری نبوده بلکه به عنوان بازوی غیر مسلح ایشان نیز محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: دفاع از انقلاب اسلامی به عنوان پدیده‌ای زنده و پویا که دائما در حال پیشرفت و تحول است مسئولیت و نقش سپاه را در جهت ایجاد آمادگی در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اعتقادی طلب می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جعفری با بیان اینکه ماموریت‌های سپاه محدود به عرصه نظامی، دفاعی و امنیتی نیست، خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هیچگونه محدودیتی را برای سپاه در انجام ماموریت در ابعاد مختلف دفاع از انقلاب اسلامی قائل نشده‌اند سپاه نیز امروز خود را باید در همه عرصه‌ها آماده دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نگه دارد.

وی به نقش عنصر معنویت در سازمان سپاه اشاره کرد و افزود: تا زمانی که به ابعاد درونی و معنوی سپاه وارد نشویم و تمرکز همه تلاشها و منابع را بر موضوع ارتقای شایستگی و معنویت درونی سپاه نگذاریم، بی‌تردید نمی‌توانیم نقش قابل قبولی را که سپاه در دفاع از انقلاب داشته و دارد حفظ کنیم.

فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه رسالت و ماموریت همه سازمانها ایجاد آمادگی در انجام ماموریتها به صورت مطلوب و به موقع است، گفت: سپاه با سطح توانمندی و ظرفیت‌های بسیار بالایی که دارد همواره تمام تلاش خود را تحت منویات رهبر معظم انقلاب برای ایفای نقش تعیین‌کننده در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به کار گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016