دوشنبه 18 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير امور خارجه روسيه: ايران هيچ دليل حقوقی برای شکايت از روسيه ندارد، ايلنا

وزير امور خارجه روسيه مدعی شد ايران هيچ دليل قانونی برای شکايت از روسيه بر سر لغو قرار داد اس ۳۰۰ ندارد.


ايلنا: يک روز پس از آنکه وزير امور خارجه کشورمان اعلام کرد روز دوشنبه دادگاه رسيدگی به دعوی ايران درباره قرارداد اس ۳۰۰ در دادگاه بين المللی پاريس برگزار می‌شود، وزير امور خارجه روسيه مدعی شد: ايران هيچ دليل حقوقی برای شکايت از روسيه بر سر لغو قرار داد تحويل سامانه موشکی زمين به هوا اس ۳۰۰ ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، به نقل از خبرگزاری ريانووستی، سرگی لاوروف در گفتگو با مجله پروفيل گفت: ما پيش پرداخت را به ايران بازگردانده‌ايم و معتقديم که اين پرونده بايد بسته شود.

بر اساس اين گزارش، ايران به دنبال غرامت نقض قرارداد ۸۰۰ ميليون دلاری اس ۳۰۰ است. دميتری مدودف، رييس جمهور روسيه ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۰ با صدور حکمی به بهانه پيروی از قطعنامه ۱۹۲۹ تحويل اين سامانه دفاعی به ايران را لغو کرد.

علی اکبر صالحی روز گذشته در ديدار با نمايندگان مجلس شورای اسلامی از برگزاری دادگاه شکايت ايران از روسيه بر سر قرارداد تحويل اس ۳۰۰ خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016