سه شنبه 26 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيش همايش هم انديشی اصلاح طلبان برگزار می‌شود، ايلنا

در اين پيش همايش رابطين تمام گروه‌های شورای هماهنگی، اعضای شورای مرکزی گروه‌ها و احزاب عضو و غير عضو حضور خواهند داشت.


ايلنا: رئيس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، گفت: پيش همايش هم انديشی اصلاح طلبان به منظور ارزيابی فعاليت اصلاح طلبان و آزمون و خطا در بخش اجرايی همايش اصلی، جمعه برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی محمد غريبانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا، ضمن اشاره به اينکه همايش اصلی اصلاح طلبان در روز عيد غدير خم برگزار خواهد شد، افزود: در اين پيش همايش رابطين تمام گروه‌های شورای هماهنگی، اعضای شورای مرکزی گروه‌ها و احزاب عضو و غير عضو حضور خواهند داشت.

وی تا کيد کرد: در اين همايش مباحثی چون بحث استقلال و تماميت ارضی، پايبندی به قانون اساسی، وضعيت اقتصادی، تورم، بيکاری، پرورش خرافه گرايی، تبعيضات درباره استفاده از تريبونهای رسمی و ملی و مباحث مربوط به منطقه بررسی خواهد شد.

غريبانی افزود: همچنين در اين همايش که در محل يکی از مجموعه‌های شورای هماهنگی برگزار خواهد شد، اعضا و گروه‌ها مباحث و مشکلات خود را مطرح خواهند کرد، تا از نقطه نظرات و طرح‌های اعضا در هر چه بهتر کردن فعاليت اصلاح طلبی و پيش برد اهداف اصلاحات استفاده شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016