چهارشنبه 27 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدجواد لاريجانی: اصلاح‌طلبانی که در فتنه دخيل بودند لياقت حضور در انتخابات دموکراتيک را ندارند، فارس

خبرگزاری فارس: دبير ستاد حقوق بشر قوه قضائيه گفت: اصلاح طلبانی که در فتنه دخيل بودند، لياقت حضور در انتخابات دموکراتيک را ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد جواد لاريجانی دبير ستاد حقوق بشر قوه قضائيه در اولين نشست هم انديشی مشترک نمايندگان وزارت علوم در هيئت‌های نظارت بر تشکل‌های اسلامی و معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های سراسر کشور که صبح امروز در دانشگاه شهيد بهشتی برگزار شد، گفت: رؤسای قوا بايد پشت مقام معظم رهبری حرکت کنند و تمامی فعاليت‌های مسئولان و گروه‌های سياسی سنجيده می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: جناح اصولگرا در کشورمان بسيار پرظرفيت است پس نبايد اين جناح از مقابله با جبهه معارض لحظه‌ای غافل شود.

لاريجانی خاطرنشان کرد: در ميان اصولگرايان افرادی بودند که در فتنه ۸۸ ساکت بوده و يا کوتاه آمدند اما نبايد اين موضوع را علم کنيم تا اصحاب فتنه از آن سوءاستفاده کنند.

دبير ستاد حقوق بشر قوه قضائيه تصريح کرد: فتنه‌گران می‌خواهند جناح اصولگرا را مشغول کنند تا بسنجيم و ببينيم که چه اصولگرايی در فتنه ساکت بوده و کدام اصولگرا در فتنه اقدامی انجام نداده تا بدين وسيله به اقدامات خود ادامه دهند.

وی با اشاره به اينکه بايد در بحث فتنه حساس باشيم، اظهار داشت: معتقدم کسانی که پرچم اصلاحات را به دست گرفتند و در فتنه ۸۸ فعاليت داشتند به هيچ عنوان لياقت حضور در انتخابات دموکراتيک را ندارند.

دبير ستاد حقوق بشر قوه قضائيه تاکيد کرد: تشکيلات تحکيم وحدت در دوران حيات امام خمينی (ره) راهپيمايی برگزار کرد و به حمايت از ولايت مطلقه فقيه پرداخت. اما اکنون اين فتنه‌گران به دامن غرب رفته و به مردم توضيح نمی‌دهند که چرا روزی در حمايت از ولايت مطلقه فقيه راهپيمايی کردند و اکنون تز حکومت سکولاری را ترويج می‌کنند.

وی با اشاره به اينکه در فتنه ۸۸ در خصوص مصلحت نظام خيانت شد و يک کودتای تمام عيار با حمايت همه جانبه غرب شکل گرفت، خاطرنشان کرد: افرادی که اکنون در جرگه فتنه‌گران هستند در جريان انتخابات سال ۸۸ در انتخابات دموکراتيک شرکت کردند و صدا و سيما با تمام توان در بحث مناظره‌ها تلاش و کوشش کرد اما اين فتنه‌گران انتخابات سال ۸۸ را به يک کودتای خائنانه تبديل کردند. پس ديگر لياقت حضور در انتخابات دموکراتيک را ندارند.

لاريجانی با بيان اينکه بايد نسبت به جبهه معارض بسيار حساس باشيم، اظهار داشت: کسانی که در فتنه ۸۸ در جبهه معارض حضور داشتند لياقت شرکت در نعمت بزرگی چون انتخابات ايران را ندارند.

دبير ستاد حقوق بشر قوه قضائيه با بيان اينکه بايد بصيرت سياسی را در ميان اقشار جامعه اشاعه دهيم، گفت: بصيرت، انتقاد و زنده باد و مرده باد نيست. هر چقدر جوانان کشور را بر توان تحليلی و منطق و همچنين تشخيص حق و باطل سوق دهيم به آنان کمک شده است.

لاريجانی با بيان اينکه بايد تخاصم غرب نسبت به خود را جدی بگيريم‌، تاکيد کرد: بايد از هم اکنون جوانان را توجيه کنيم که دشمن در توطئه‌های خود عليه ايران مصمم است و بايد دانشگاهيان کشور را نسبت به فعاليت‌ جبهه‌های مختلف آشنا کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016