چهارشنبه 27 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غفوری‌فرد: جبهه پايداری می‌گويد اميدی به حضور ما در جبهه متحد اصولگرايان نداشته باشيد، خبرآنلاين

انتخابات - حسن غفوری‌فرد پيش‌بينی کرد جبهه پايداری به‌صورت مستقل وارد عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی شود.


حسن غفوری‌فرد نماينده مردم تهران و حزب عضو موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرآنلاين درخصوص اينکه پيش‌بينی‌اش از نحوه حضور جبهه پايداری در انتخابات جاری چيست، گفت: البته ما هنوز اميدواريم که اين دوستان به کميته متحد اصولگرايان بپيوندند ولی خودشان می‌گويند اميدی به اين مسئله نداشته باشيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روح‌الله حسينيان از اعضای مؤثر جبهه پايداری اخيراً در نشستی در قم به انتقاد شديد از کميته وحدت اصولگرايان پرداخت.

غفوری‌فرد با اشاره به اظهارات گذشته اعضای اصلی جبهه پايداری، اظهار داشت: آنها در ابتدا عنوان کردند که قصد حضور در کميته وحدت اصولگرايان را دارند، ولی وقتی شروطشان پذيرفته نشد اعلام کردند که ما به‌دنبال ارائه ليست انتخاباتی نيستيم و اهداف و آرمان‌های انقلاب را پيگيری می‌کنيم و اکنون هم احتمال دارد به صورت مستقل وارد انتخابات شوند.

وی در پاسخ به اينکه فکر می‌کنيد ليست مستقل جبهه پايداری تفاوت‌های زيادی با اصولگرايان خواهد داشت يا خير، خاطرنشان کرد: قاعدتاً بيش از نيمی از ليست موردنظر مشترک است، ولی اين احتمال هم هست که گروه‌های ديگری ليست‌هايی ارايه کنند.

عضو جامعه اسلامی مهندسين در پاسخ به پرسش ديگری درباره اينکه در صورت حضور مستقر اعضای جبهه پايداری در انتخابات، فکر می‌کنيد اقبال مردمی به آنان چه ميزان خواهد بود، تصريح کرد: اگر بخواهم اظهارنظری بکنم ممکن است برداشت تبليغاتی از آن بشود فکر می‌کنم اقبال به ليست اصولگرايان متحد پرشور باشد ضمن اينکه آنها هنوز ليستی را ارايه نکرده‌اند ولی در هر حال فکر می‌کنم مردم به ليست جبهه متحد اقبال بيشتری داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016