پنجشنبه 28 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات ديدار دو نماينده جبهه متحد اصولگرايان با مصباح ‌يزدی، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس دفتر آيت الله مصباح يزدی درباره ديدار دونماينده جبهه متحد اصولگرايان با وی گفت: ايشان خودشان را سرباز رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانند و بر همين اساس می‌گويند که به عنوان يک سرباز نمی‌توانند ليدر هيچ جريان و جبهه ای باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت‌الاسلام حسين جلالی رئيس دفتر آيت الله مصباح يزدی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، ‌گفت: آيت‌الله مصباح در جلسه با دو تن از نمايندگان کميته ۷+۸، به اين دو نماينده گفتند شما با کسانی که قرابت فکری نداريد، می‌نشيند و هم‌فکری می‌کنيد و آنها را متقاعد می‌کنيد چرا با دوستانتان در جبهه پايداری که قرابت فکری به شما دارند نمی‌نشينيد و با آنها هم‌انديشی نمی‌کنيد.

وی همچنين گفت که علامه مصباح يزدی به اين دو نماينده کميته ۸+۷توصيه کرده است که با اعضای جبهه پايداری جلسات بيشتری داشته باشند.

رئيس دفتر علامه مصباح يزدی در پايان گفت: آيت‌الله مصباح يزدی به جبهه پايداری مشورت می‌دهند و بارها اعلام کرده‌اند که از اين جبهه حمايت‌ می‌کنند.

حجت‌الاسلام جلالی با بيان اينکه آيت‌الله مصباح يزدی خودشان را سرباز رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانند و بر همين اساس می‌گويند که به عنوان يک سرباز نمی‌توانند ليدر هيچ جريان و جبهه باشند، اظهار داشت: مواضع و اظهارات آيت‌الله مصباح يزدی تنها از طريق پايگاه اطلاع رسانی‌ ايشان منتشر می‌شود.

وی افزود: علامه مصباح يزدی خود را عمار رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانند و از همه جريان‌های سياسی می‌خواهند که به تکليف خود عمل کرده و سعی کنند با پايبندی به اصول و ارزش‌های دينی به تقويت و کارآمدی نظام بيافزايند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016