پنجشنبه 28 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کشور:‌ رای گيری در انتخابات مجلس رايانه‌ای می‌شود، ايلنا

در انتخابات اين دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۰ درصد از شعبه‌های اخذ رای بصورت الکترونيک و رايانه‌ای انجام خواهد شد.


ايلنا- کرمانشاه: مصطفی نجار(وزير کشور) با اشاره به اينکه انتخابات آينده مجلس شورای اسلامی در سلامتی کامل برگزار خواهد شد، گفت: برای برگزار کردن انتخاباتی سالم و درخور شان نظام جمهوری اسلامی، جلسات متعددی با مديران و مسئولان ذيربط در اين مدت داشته‌ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، نجار افزود: مرحله ثبت نام از دواطلبين نمايندگی مجلس شورای اسلامی از ۹ ديماه سالجاری آغاز خواهد شد و که برای اين مهم هماهنگی های لازم با دستگاه‌های ذيربط کشور انجام شده است.

وزير کشور تصريح کرد: هم اکنون روند توجيه،‌ آموزش و پشتيبانی از نيروهای درگير در امر انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در حال پيگيری و انجام است.

وی با تاکيد بر رعايت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای اين دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: هماهنگی های لازم با شورای محترم نگهبان برای برگزاری يک انتخابات سالم و مردمی انديشيده شده است و اميدواريم اين انتخابات، در بهترين نحو ممکن و با سلامت کامل انجام شود.

وزير کشور در پايان تاکيد کرد: در انتخابات اين دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۰ درصد از شعبه های اخذ رای بصورت الکترونيک و رايانه ای انجام خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016