سه شنبه 3 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

داوود احمدی‌نژاد: خبر موثق داريم که جريان انحرافی می خواهد وارد فاز نظامی شود، جهان نيوز

داوود احمدی‌نژاد، درباره فعاليت‌های جريان انحرافی برای کسب کرسی‌های مجلس شورای اسلامی و شدت گرفتن اين فعاليت‌ها در شهرستان‌ها در آستانه انتخابات مجلس، تصريح کرد: جريان انحرافی از ديرباز ساماندهی و سازماندهی خود را انجام داده‌اند برای اينکه انقلاب را در اختيار خودشان بگيرند.

به گزارش جهان به نقل ازشبکه خبری زندگی، نماينده ويژه رئيس جمهور در پدافند غير عامل همچنين به تحرکات جريان انحرافی برای ضربه به نظام اشاره و تصريح کرد: اين جريان در حوزه اقتصاد، حلقه‌های جداگانه‌ای از حلقه‌های اقتصادی نظام درست کرده‌اند که در موضوع سياست و موضوع فرهنگ نيز به همين گونه است.

احمدی‌نژاد با بيان اينکه «جريان انحرافی يک جريان جدا از جريان فرهنگی نظام ايجاد کرده است»، تاکيد کرد: جريان انحرافی در تمامی موضوعات يک حلقه‌هايی درست کرده‌اند که اين حلقه‌ها با حلقه‌های اصلی نظام در تعارض است و در روند حرکت نظام نيستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سازماندهی جريان انحرافی برای ورود افراد ناهماهنگ با انقلاب به مجلس

وی ايجاد حلقه‌های جداگانه را يکی از راهکارهای جريان انحرافی برای ورود به انتخابات دانست و ابراز داشت: اين جريان می‌خواهد انتخابات را طوری سازماندهی کند که افرادی به مجلس بروند که با فرهنگ انقلاب و به طور کلی با همه چيز انقلاب هماهنگ نباشند.

احمدی‌نژاد اين روند را ايجاد مسيری جدای از مسير انقلاب و قانون اساسی توصيف کرد و عنوان داشت: آن‌ها تا به امروز هم نشان داده‌اند که قانون گريزند و اصلا قانون مدار نيستند.


اطلاعات موثق داريم که جريان انحرافی می‌خواهد وارد فاز نظامی شود

احمدی‌نژاد در ادامه در پاسخ به سوالی درباره تبعات تغيير استانداران و فرمانداران در آستانه انتخابات مجلس و نقش جريان انحرافی در ايجاد و چينش حلقه‌های جديدی از استانداران، گفت: جريان انحرافی همچون يک مثالی است که می‌گويد ديگی که برای من نمی‌جوشد بايد سر سگ در آن بجوشد؛ آن‌ها دائما به دنبال اين هستند که آب را گل آلود کنند تا بتوانند ماهيشان را از اين آب گل آلود بگيرند.

وی خاطر نشان ساخت: بر همين اساس است که هر چند صباحی وارد می‌شوند و يک حرف‌های بی‌سرو تهی می‌زنند تا دائما در جامعه چالش وجود داشته باشد.

نماينده ويژه رئيس جمهور در پدافنند غير عامل تاکيد کرد: اين جريان مثل جريان‌های ديگر، از فاز سياسی و فرهنگی شروع کرده است و مطمئن باشيد بر اساس آن اطلاعاتی که ما داريم و خبر ما و اطلاعات ما نيز موثق است، با توجه به اينکه در فاز فرهنگی و سياسی شکست خورده است، می‌خواهد وارد فاز نظامی شود.

احمدی‌نژاد همچنين يادآور شد: نقطه اوج اين فاز هم‌‌ همان ۱۱ روز معروف بود که حالا بايد ببينيم اين ۱۱ روز يعنی چه؟


جريان انحرافی جدای از جريان‌های معاند نيست

نماينده ويژه رئيس جمهور در پدافنند غير عامل در ادامه در پاسخ سوال ديگری درباره موضع گيری غير شفاف و عدم مرزبندی روشن جبهه پايداری با جريان انحرافی، اظهار کرد: تا آنجايی که من می‌دانم و تا حالا تعقيب کرده‌ايم، جريان انحرافی جدای از جريان‌ها معاندی که تا امروز در نطام بوده‌اند نيست و در ادامه همان‌ها است.

به گفته احمدی‌نژاد تا کنون همه علما و بزرگان من جمله آيت الله مصباح يزدی نيز به شدت در برابر اين قضيه موضع داشته‌اند و ممکن است بعضی از اعضای جبهه پايداری موضع نگرفته باشند.

وی به مواضع مکرر آيت الله مصباح يزدی در برابر جريان انحرافی اشاره کرد و گفت: حتی ايشان جريان انحرافی را به عنوان فراماسونر اعلام فرموده‌اند.


ثمره هاشمی فرد شاخصی نيست

احمدی‌نژاد درباره تاکيد آيت الله مهدوی کنی و ساير بزرگان اصولگرا بر مرزبندی روشن اصولگرايان با جريان انحرافی نيز گفت: در اين طرف آيت الله مهدوی کنی و در آن طرف آيت الله مصباح يزدی در طرف ديگر آيت الله علم الهدی، خاتمی، جنتی، صديقی و همه نسبت به جريان انحرافی موضع گرفته‌اند. اگر بخواهيم بگوييم چه افرادی موضع گرفته‌اند بايد بگوييم چه کسی است که موضع نگرفته باشد؟

نماينده ويژه رئيس جمهور در پدافنند غير عامل درباره امتداد سکوت برخی اعضای موسس جبهه پايداری و همچنين افرادی مجتبی ثمره هاشمی، تاکيد کرد: ثمره هاشمی فرد شاخصی نيست، همچون اين است که بگوييم چرا برخی از وزرا موضع نگرفتند؟ خوب البته خيلی از وزرا و استانداران موضع نگرفتند اما افراد شاخص نظام همه موضع گرفتند و اصل هم آن‌ها هستند.


وزرا و استانداران نيز بايد در برابر جريان انحرافی موضع بگيرند

احمدی‌نژاد همچنين با اشاره به موضع گيری روشن در برابر جريان انحرافی در بدنه دولت، تصريح کرد: اگر بخواهيم در درون دولت، استانداران و وزرا نيز همينطور موضع بگيرند که انسجام دولت فعلی به هم می‌ريزد؛ اگرچه من اعتقاد دارم که بايد موضع بگيرند.

نماينده ويژه رئيس جمهور در پدافنند غير عامل به خطرات جريان انحرافی و تعارض آن با مبانی اسلامی اشاره و تاکيد کرد: جريان انحرافی ريشه در نفاق دارد و هيچ عرق و علاقه‌ای به نظام ندارد؛ جريان انحرافی نه تنها به نظام علاقه ندارد بلکه اساسا اسلام را هم قبول ندارد، چه برسد به مسئولان نظام و ولايت فقيه؛ اصلا آن‌ها هيچ چيزی را قبول ندارند.


جريان انحرافی در مسير ولايت، اسلام و پيغمبر نيست

احمدی‌نژاد يادآور شد: اگر در گفتار و رفتار آن‌ها و نشست و برخواست‌های آنان با آدم‌هايی که اصلا بويی از ارزش‌ها در آن‌ها نيست دقت کنيد، می‌بينيد که گفتارشان تماما انحرافی و التقاطی است.

وی در پايان خاطر نشان ساخت: ما بايد بدانيم که اين‌ها در مسير انقلاب و اسلام و ولايت و خدا و پيغمبر نيستند و بلکه به دنبال جشن ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016