شنبه 7 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محجوب، دبير کل خانه کارگر: کارگران در شرايط سخت معيشيتی قرار دارند، ايلنا

با توجه به افت وخيز‌های اقتصادی جامعه در سال گذشته ما توانسته‌ايم ميليون‌ها تومان از طريق صندوق حمايت به کارگرانی که در شرايط بد معيشيتی قرار داشتند کمک‌کنيم.

ايلنا: دبير کل خانه کارگر با حضور در جمع اعضای هيئت اجرايی تشکلات خانه کارگر مازندران با بيان اينکه در شرايط کنونی جامعه کارگری کشور در شرايط سخت معيشيتی و عدم امنيت شغلی قرار دارند،گفت: يکی از اصول خانه کارگر علاوه بر پيگيری مطالبات کارگری ايجاد رفاه نسبی و ارائه خدمات به قشر کارگر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، عليرضا محجوب افزود: بايد همواره به قشر پايين جامعه نگريست وتوجه ويژه به اين قشر داشت و در اين راستا هرچه گستره سفره خدمات رسانی خانه کارگر پهن‌تر باشد محرومين جامعه که کارگران نيز جزو اصلی آن می‌باشد از خدمات رفاه نسبی بهره‌مند می‌گردند.

محجوب افزود: يکی از روش‌های اصلی خانه کارگر در کشور تعميم امکانات رفاهی است و با توجه به افت وخيز‌های اقتصادی جامعه در سال گذشته ما توانسته‌ايم از طريق صندوق حمايت به کارگرانی که در شرايط بد معيشيتی قرار داشتند ميليون‌ها تومان کمک کنيم.

وی با اشاره به فعاليت‌های گسترده خانه کارگر گفت: يکی از تشکيلاتی که توانسته در برهه‌های مختلف در جامعه کارگری اثر گذار باشد تشکيلات خانه کارگر مازندران است که با حضور افراد با تجربه وارزشی وتاثير گذار توانسته به نحو شايسته‌ای به اين امر خطير بپردازد.

وی از مردم مازندران به عنوان مردمی سختکوش و ولايت مدار در عرصه‌های کارگری و تشکيلاتی نا‌م برد و خطاب به اعضای هيئت اجرايی تشکيلات خانه کارگر مازندران گفت: با تلاش و کوششی که در شما سراغ دارم انتظار دارم علاوه بر وفاق و دوستی خدمات شما به کارگران در استان بيش از پيش مشهود و زبانزد باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016