دوشنبه 9 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پلمپ ۴۰۵ واحد صنفی عرضه‌کننده پوشاک نامتعارف و علايم شيطان‌پرستی، ايسنا

رييس پليس تهران بزرگ از پلمپ ۴۰۵ واحد صنفی عرضه‌کننده پوشاک نامتعارف و علايم گروه‌های انحرافی در تهران خبر داد.

سردار حسين ساجدی نيادر گفت‌و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، از اجرای طرح برخورد با فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک نامتعارف و دارای تصاوير مبتذل و همچنين صنوف عرضه کننده علايم گروه‌های انحرافی (شيطان پرستی) خبرداد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در راستای اجرای طرح امنيت محله محور و بنابر درخواست شهروندان تهرانی برای مقابله و جلوگيری از عرضه پوشاک نامتعارف و همچنين فروش علايم گروه‌های انحرافی از سوی برخی واحدهای صنفی در تهران طرح برخورد با چنين واحدهای صنفی از امروز آغاز شده است.

وی تصريح کرد: ماموران معاونت نظارت بر اماکن پليس اطلاعات و امنيت عمومی تهران بزرگ صبح دوشنبه ضمن شناسايی ۴۰۵ واحد صنفی مختلف اقدام به پلمپ اين واحدهای صنفی و توجيه مالکان آن کرده و همچنين فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی که اقدام به فروش علايم گروه‌های انحرافی می‌کردند نيز شناسايی و پس از صورت‌جلسه پلمپ شدند.

رييس پليس پايتخت در پايان با اشاره به استمرار اين طرح در روزهای آتی گفت: اين طرح در راستای اجرای طرح امنيت محله محور و بنا به درخواست شهروندان تهرانی صورت گرفته است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف صاحبان واحدهای صنفی مراتب را از طريق ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016