چهارشنبه 11 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حبيبی دبيرکل مؤتلفه: اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت می‌کنند اما دارند ناز می‌کنند، مهر

دبير کل حزب موتلفه اسلامی با بيان اينکه بايد حضور اصلاح طلبان در انتخابات را جدی بگيريم، گفت: آنها برای ورود به عرصه انتخابات ناز می‌کنند، با اين حال هم اکنون با چراغ خاموش و موتور روشن حرکت می کنند و تمايل هم دارند در انتخابات آتی شرکت کنند.

محمد نبی حبيبی در گفتگو با خبرنگار مهر،درباره آغاز به کار کانون انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی گفت: موتلفه بعد از پايان هر انتخابات برای انتخابات آينده جلسات خود را تشکيل می دهد و شروع به تبادل نظر می کند از اين رو فعاليت کانون انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی عجيب نيست به همين جهت برگزاری جلسات کانون انتخاباتی رويه ای عادی در دفاتر استانی حزب است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی يادآور شد: مجموعه ظرفيت موتلفه اسلامی در اختيار جبهه متحد اصولگرايان است و ما هيچگاه خارج از ساختار وحدت اصولگرايان فعاليت نمی کنيم.

ساختار ۸+۷ تغيير نمی کند

دبير کل حزب موتلفه اسلامی همچنين هر گونه تغيير در ساختار ۸+۷ را رد کرد و در پاسخ به اين پرسش که گفته می شود قرار است نمايندگان جديدی به اين ساختار اضافه شوند، گفت: جبهه متحد اصولگرايان در ساختار ۸+۷ تعريف شده است بنابراين هيچ تغييری صورت نمی گيرد ولی علاقه منديم که نمايندگان جبهه پايداری به جبهه متحد اضافه شوند اما اگر حاضر به پذيرش نشدند جبهه متحد اصولگرايان فعاليت خود را همچنان ادامه خواهد داد.

اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ناز می کنند

اين فعال سياسی در ادامه به فعاليت اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و با بيان اينکه بدون شک اين جريان سياسی در انتخابات شرکت خواهند کرد افزود: اما آنها برای ورود به عرصه انتخابات ناز می کنند چرا که هم اکنون با چراغ خاموش و موتور روشن حرکت می کنند و تمايل هم دارند در انتخابات آتی شرکت کنند.

وی اظهار داشت: معتقدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات را بايد جدی گرفت.

نفش تاثير گذار رسانه در انتخابات مجلس نهم

حبيبی همچنين از رسانه ها خواست تا بصورت جدی زمينه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند چون رسانه ها می توانند با تبليغ صحيح در مشارکت حداکثری مردم نقش تاثير گذاری را ايفاء کنند.

به گفته دبير کل حزب موتلفه اسلامی، حضور حداکثری مردم مهمتر از نتيجه انتخابات است.

مکتب ايرانی مسيری را دنبال می کند که محمد رضا پهلوی انجام می داد

اين فعال سياسی در ادامه با بيان اينکه احزاب و تشکل های سياسی بايد عملکرد جريان انحرافی را برای مردم بازگو کنند، تصريح کرد: حزب موتلفه اسلامی از زمانی که زمزمه جريان انحرافی شروع شد موضع گيری کرد به طوری که بعد از اينکه مکتب ايرانی در مقابل مکتب اسلامی تراشيده شد اعلام کرد اين ايدئولوژی شاهنشاهی است چرا که نظريه پردازان دربار نيز نظام پهلوی را به دوران هخامنشی وصل کرده بودند تا بدين وسيله مبانی فکری خود را پيدا کنند.

وی تاکيد کرد: مکتب ايرانی مسيری را دنبال می کند که محمد رضا پهلوی انجام می داد، مطرح کردن مکتب ايرانی در مقابل مکتب اسلام يعنی شقه شقه کردن جهان اسلام.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016