جمعه 20 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس دانشگاه اديان و مذاهب: شايعه کمک‌ من به جنبش سبز يا جبهه اصلاحات ساخته افکار بيمار است، ایسنا

حجت‌الاسلام نواب با شايعه خواندن کمک‌ وي به جنبش سبز يا جبهه اصلاحات، آن را ساخته و پرداخته برخي افکار بيمار جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رييس دانشگاه اديان و مذاهب، در پاسخ به سوال خبرنگاري که وي را فردي سياسي خوانده بود، اظهارداشت: بنده از ابتداي انقلاب تا به حال معاونت بين‏الملل سازمان تبليغات اسلامي، معاونت ارتباطات سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، قائم‏مقامي مجمع جهاني اهل‏بيت(ع)، مديريت مركز خدمات حوزه‌هاي علميه و رياست دانشگاه اديان و مذاهب را بر عهده داشته‌ام که همگي فعاليت‌هاي فرهنگي بوده است و تنها فعاليت سياسي معاونت سياسي مجمع روحانيت مبارز است و بعد از انتخابات در آن مجمع فعاليتي نداشته‌ام و اگر آيت الله مهدوي کني قبول کنند، مايلم به قسمت ديگري منتقل شوم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي گفت: من سياسي نيستم و جريانات و مسائل اخير که به من نسبت داده‌اند، خرافاتي بيش نيست و شايعه کمک‌هاي من به جنبش سبز يا جبهه اصلاحات ساخته و پرداخته برخي افکار بيمار جامعه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016