شنبه 21 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سهل انگاری وزارت علوم ايران؛ پذرش ۱۲۰ نفر در دانشگاهی که وجود نداشت، دانشجونيوز

آخرين گزارش ها از وضعيت پذيرش دانشجويان توسط دانشگاه ها زير نظر وزارت علوم ايران حاکی از آن است که يک دانشگاه غير انتفاعی با نام موسسه آموزش عالی امام علی که پيش از اين نامش در دفترچه انتخاب رشته داوطلبان برای پذيرش ۱۲۰ دانشجو در دو رشته حسابداری و مديريت صنعتی قيد شده بود، هنوز اقدامی در جهت تاسيس اين دانشگاه صورت نگرفته است.

به گزارش دانشجونيوز، «موسسه آموزش عالی امام علی» که نامش در کنار بسياری از دانشگاه های ديگر برای انتخاب داوطلبان آزمون های دانشگاهی در دفترچه انتخاب رشته قيد شده بود، وجود خارجی نداشته و به گفته يکی از اعضای هيئت مؤسس، «اين دانشگاه هنوز تاسيس نشده و قادر به پذيرش دانشجو نيست.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اين گزارش اين دانشگاه غير انتفاعی که قرار بود ۱۲۰ دانشجو را در رشته های مديريت صنعتی و حسابداری ثبت نام کند، از پذيرش دانشجويان خودداری کرده و وزارت علوم ايران ثبت نام آن ها را به موسسات آموزش ديگری واگذار نموده است.

دفتر آموزشهای آزاد و موسسات غير دولتی و غيرانتفاعی وزارت علوم در اطلاعيه جديدی اعلام کرده که

پذيرفته شدگان اين موسسه « از تاريخ ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه۹۰ برای ثبت نام به يکی از موسسات آموزش عالی ارشاد، پرندک و رجاء مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.»

طبق نوشته رسانه های دولتی، اواخر دی‌ماه سال ۸۹ وزارت علوم برای مؤسسه آموزش عالی امام علی تهران مجوز فعاليت صادر کرده است.

با اين حال علی رغم ذکر شدن نام اين موسسه برای پذيرش داوطلبان پذيرفته شده، بسياری از اين داوطلبان در بلاتکليفی بسر برده و از بی توجهی و سهل انگاری مسئولين وزارت علوم ايران ابراز نارضايتی کرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016