یکشنبه 22 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

از همايش عيد غدير اصلاح‌طلبان جلوگيری شد، ايلنا

غريبانی: تبعيض آشکار بين اصلاح طلبان و ساير گروه ها منجر به عدم برگزاری همايش شد.


ايلنا: رئيس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات درباره چگونگی برنامه‌های انجام شده برای همايش اصلاح طلبان گفت: در اوايل امسال شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصميم گرفت که ۳ماه مانده به انتخابات همايشی را تحت عنوان هم انديشی اصلاح طلبان برگزار کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی محمد غريبانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا، با اشاره به اينکه شورا برای چگونگی انجام پيش همايش جلسات متعدد و بحث‌های طولانی انجام داد، افزود: پس از کسب آخرين نظرات گروه‌ها و احزاب اصلاح طلب در ‌‌نهايت زمان انجام مراسم همايش روز عيد غدير تعيين شد.

وی در تشريح دليل برگزاری پيش همايش گفت: بعد از مصوبه شورای هماهنگی کارگروه‌ها و شوراهای سياست گذاری و اجرايی انتخاب و عملا‍ کار شورای سياست گذاری شروع شد و برای اينکه آمادگی بيشتری برای اجرای همايش اصلی ايجاد شود و مقدمات کارهای اجرايی را تهيه کنيم و برای درنظر گرفتن شرايط آزمون و خطا تصميم بر اين شد که پيش همايش را برگزار کنيم.

غريبانی تصريح کرد: قرار بر اين شد که پيش همايش در درون تشکيلات و داخل ساختمان يکی از گروه‌ها در روز جمعه ۲۹ مهر برگزار شود.

وی گفت: به همين دليل اطلاع رسانی در اين باره آغاز شد و به تمام گروه‌های اصلاح طلب عضو شورا و همچنين رابطين استانی خود انجام پيش همايش را اعلام نموديم.

غريبانی خاطر نشان کرد: متاسفانه اين فرصت حضوری و تلاش اصلاح طلبان در دقيقه ۹۰ با ممانعت مواجه شد و به دنبال آن شورای هماهنگی به ناچار ۲ روز مانده به همايش طی اطلاعيه‌ای از طرف دبيرخانه شورا، لغو پيش همايش را به رابطين استان و هيات رئيسه گروه‌ها و احزاب اصلاح طلب اعلام و رسماً از آن‌ها عذر خواهی کرد.

وی با اشاره به اينکه با منتفی شدن اين پيش همايش می‌توان گفت تمام زحمات و اقدامات و برنامه‌های زمان بندی شده همايش اصلی به هم ريخت، گفت: علاوه بر به هدر رفتن زحمات چند ماهه خسارت مادی و معنوی نيز به شورا تحميل شد.

رئيس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بيان داشت: به همين دليل برنامه‌ها و به تبع آن مسئوليت اجرايی من به حالت تعليق در آمد.

وی در ادامه افزود: اکنون با توجه به کمی فرصت و مختل شدن برنامه‌ها و اينکه اجازه پيش همايش داده نشده عملا امکان برگزاری همايش اصلی را نيز نخواهيم داشت.

غريبانی تاکيد کرد: در صورت امکان و تصويب مجدد شورای هماهنگی ممکن است همايش اصلی به زمان ديگری موکول شود.

وی در پايان گفت: آنچه حائز اهميت است مشاهده تبعيض آشکار درباره اصلاح طلبان و ساير گروه‌های غير هم سو است و آدم نمی‌داند اين درد را به کجا ببرد؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016