دوشنبه 23 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديرکل سياسی وزارت کشور: مجموعه‌های مرتبط با احزاب غير قانونی اجازه فعاليت ندارند، فارس

خبرگزاری فارس: پورموسوی با اشاره به لغو نشست انتخاباتی شورای موسوم به هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: مجموعه‌هايی که احزاب غيرقانونی جزو آن هستند، نمی‌توانند مانند احزاب قانونی فعاليت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدعلی پورموسوی مديرکل سياسی وزارت کشور در واکنش به ادعای برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر لغو همايش هم‌انديشی آنان از سوی وزارت کشور به خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس گفت که هيچ درخواستی برای برگزاری چنين همايشی از سوی اصلاح‌طلبان به دست ما نرسيده که بخواهيم به آن مجوز بدهيم يا ندهيم.

وی با بيان اينکه هر حزب و مجموعه قانونی می‌تواند در قالب سازوکارهای قانونی تعريف شده فعاليت کند، تأکيد کرد: احزاب غيرقانونی و مجموعه‌هايی که احزاب غيرقانونی جزو آن هستند، نمی‌توانند مانند احزاب قانونی فعاليت کنند.

به گزارش فارس، در حالی روز گذشته رئيس شورای موسوم به هماهنگی جبهه اصلاحات از لغو نشست انتخاباتی اصلاح‌طلبان خبر داده و دليل آن را وجود تبعيض آشکار نسبت به طيف متبوع خود اعلام کرده بود که بر اساس برخی اسناد از ۱۸ گروه و حزب وابسته به اين شورا، شماری از آنان مستقيم و غير مستقيم در فتنه ۸۸ مشارکت فعال داشته‌ و حتی ۲ حزب مشارکت و مجاهدين به دليل فعاليت‌های ساختارشکنانه از سوی مراجع قضايی منحل شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016