سه شنبه 24 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد حکيمی‌پور: وزارت کشور به درخواست مجوز برای همايش اصلاح‌طلبان پاسخ نداد، ايلنا

قرار بود همايش اصلاح‌طلبان در عيد غدير در سالن اصلی وزارت کشور برگزار شود، برای اين منظور نيز درخواست مجوز شده بود که پاسخی به آن داده نشد.


ايلنا: يک فعال سياسی اصلاح طلب با انتقاد از ممانعت از برگزاری همايش اصلاح‌طلبان در عيد غدير، گفت: قرار بود اين همايش در سالن اصلی وزارت کشور برگزار شود، برای اين منظور نيز درخواست مجوز شده بود که پاسخی به آن داده نشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمد حکيمی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا تصريح کرد: کشور قانون اساسی دارد و همه چيز در قانون مشخص است،اما عده‌ای فکر می‌کنند وقتی قدرت را در دست دارند مملکت هم مال آنهاست.

وی افزود:وقتی صحبت از نظام می‌شود همه شهروندان حقوق يکسان دارند و اين درست نيست که برخی از موضع مالک نگاه و برخورد می‌کنند. شرايط رقابت برابر بين جناح‌ها نيست و گروه‌هايی که از طرف قانون نيز اجازه فعاليت دارند، امکانی برايشان فراهم نمی‌شود و نگاه تبعيض آميز در فعاليت گروه‌های سياسی ديده می‌شود.

اين فعال سياسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: ‌اصلاح طلب‌ها دغدغه مسائل کشور را دارند اما اجازه فعاليت ندارند و طبيعی است که اين نوع رفتار موجب دل سردی و ياس در بين نيرو‌ها و فعالين اصلاح طلب خواهد شد.

وی در مورد سخن برخی فعالان اصولگرا در مورد اين که اصلاح ‌طلبان خود همايش عيد غدير را برگزار نکردند، گفت: اصولگرايان از کجا می‌دانند که چه مسائلی در بين اصلاح طلبان مطرح می‌شود؟ قرار بر اين بود که پيش همايش به عنوان مقدمه‌ای برای همايش اصلی روز غدير برگزار شود، وقتی اجازه برگزاری پيش همايش را ندادند اجازه برگزاری همايش اصلی را می‌دهند؟

حکيمی‌پور درپايان گفت: قرار بود همايش اصلی در سالن اصلی وزارت کشور برگزار شود، برای اين منظور نيز درخواست مجوز شده بود که پاسخی به آن داده نشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016