سه شنبه 24 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آيت‌الله مهدوی کنی: برای آخرين بار به دوستانی که در مقابل ۸+۷ درآمده‌اند نصيحت می‌کنم که ورود پيدا کنند، خبرآنلاين

احزاب و تشکل ها - دبيرکل جامعه روحانيت مبارز گفت:بايد نشست و برخی از اختلافات را با صحبت حل کرد اما در اين مقطع جدايی‌ها حتی به حسن نيت هم که باشد، خوب نيست و دشمن از آن سوءاستفاده می‌کند.

به گزارش خبرآنلاين، آيت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی در مراسم عمامه‌گذاری جمعی از دانشجويان دانشگاه امام صادق(ع) که در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، با اشاره به فرمايش امام‌خمينی(ره) درخصوص حفظ نظام اسلامی گفت: اگر اصل نظام زير سؤال برود، فروع آن ديگر مطرح نيست. به دوستان انقلابی و اصول‌گرايانی که اساس انقلاب را قبول دارند، اعلام می‌کنم که بر حفظ اصل نظام اسلامی تلاش کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گزيده سخنان رئيس مجلس خبرگان رهبری را به نقل از فارس بخوانيد:

· ممکن است اختلاف سليقه‌هايی وجود داشته باشد که امری طبيعی است اما متعدد بيان داشتم که بايد با يکديگر وحدت داشته باشيم و در قرآن‌کريم اين‌گونه بيان نشده که دعوا و اختلاف وجود داشته باشد.

· شايد ميان اصول‌گرايان که امام، رهبری، قانون‌اساسی و انقلاب اسلامی را قبول دارند، اختلاف سليقه‌هايی در کيفيت انتخاب افراد وجود داشته باشد.

· برای آخرين بار به دوستانی که به اسامی مختلف در مقابل ۸+۷ درآمده‌اند نصيحت می‌کنم که ورود پيدا کنند و ما آنها را قبول داريم. قبول نداشتن ۸+۷ به ضرر است و دشمن از آن سوءاستفاده می‌کند. بايد نشست و برخی از اختلافات را با صحبت حل کرد اما در اين مقطع جدايی‌ها حتی به حسن نيت هم که باشد، خوب نيست و دشمن از آن سوءاستفاده می‌کند.

· برخی از سايت‌های خبری مطالبی را عنوان می‌کنند که موجب دعوا و درگيری می‌شود. بنده در روز عيد غديرخم و ۶۴ سال پيش معمم شدم اما افتخار دارم که همواره در مسير انقلاب بوده‌ام.

· روحانيت آثار و نمودهايی دارد که بايد در عمل، رفتار و گفتار نشان داده شود. روحانی بايد با فقه، اصول، تاريخ اسلام و آيات قرآن آشنايی کامل داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016