شنبه 7 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"جريان انحرافی برای کسب آرا سکه می‌دهد"، ايلنا

حجت الاسلام حسن نوروزی: افرادی هستند که به جريان انحرافی نزديک هستند و تبليغات انتخاباتيشان را از پنج ماه گذشته شروع کرده اند
- آن‌ها برای جذب مردم و برای به دست آرودن رای سکه هديه می‌دهند.


ايلنا: عضو کميسيون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی هستند که به جريان انحرافی نزديک هستند و تبليغات انتخاباتی‌شان را از پنج ماه گذشته شروع کرده‌اند.

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ايلنا، از فعاليت‌های زودهنگام در حوزه انتخابيه‌اش خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر اينکه پنج ماهی است که فعاليت‌های انتخاباتی در حوزه انتخابيه ما شروع شده است اما چند نفری هستند که به صورت خاص از نزديکان جريان انحرافی هستند و در آن راستا فعاليت می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده رباط کريم در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: اين نزديکان به جريان انحرافی متاسفانه از بعضی رانت‌های دولتی نيز استفاده می‌کنند.

عضو جبهه پايداری در مجلس شورای اسلامی همچنين با تاکيد بر اينکه اين افراد در راستای افکار جريان انحرافی فعاليت می‌کنند، تصريح کرد: اين افراد که انگشت شمار نيز هستند متاسفانه مورد تاييد جبهه انحرافی هستند و برای جلب نظر مردم هر کاری می‌کنند.

وی در توضيح اين مطلب افزود: اين افراد سمينارهای زيادی برگزار کرده‌اند و ريخت و پاش‌های مالی زيادی دارند.

نوروزی با تاکيد بر اينکه اين افراد به لحاظ مالی بسيار ريخت و پاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: اين افراد در مجالس عروسی و عزا شرکت می‌کنند و برای عرض ارادت و يا تسليت به صاحبان مجالس سکه هديه می‌دهند.

اين نماينده اصولگرای مجلس هشتم ادامه داد: علاوه بر اين، اين افراد مجالس شبانه زيادی برگزار می‌کنند که در اين جلسات اهداف انتخاباتی دنبال می‌شود.

وی افزود: يکی ديگر از فعاليت‌های اين افراد در روز عيد فطر کاملا مشخص بود که اين افراد در ايام عيد فطر روی صندوق کميته امداد عکس خود را چسبانده بودند و به هر حال از هر راهی سعی می‌کنند که برای انتخابات رای جمع کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016