سه شنبه 1 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تشنج و اغشاش در مراسم معارفه کانديداهای شورای صنفی دانشجويان دانشکده نفت آبادان

مراسم معارفه نامزدهای انتخابات شورای صنفی پس از سخنان دبير سياسی انجمن اسلامی سابق اين دانشکده، توسط بسيج دانشجويی به آشوب کشيده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از سخنان دبير سياسی سابق انجمن اسلامی، سينا فخاريان در انتقاد از جو امنيتی و فضای بسته حاکم بر داشنگاه صنعت نفت، مراسم به وسيله بسيج دانشجويی و با دخالت حراست دانشگاه و نيروهای امنيتی که با برخورد فيزيکی با دانشجويان به آشوب کشيده شد که طی آن دانشجويان مجبور به ترک محل برگزاری مراسم شدند و مراسم نيمه تمام باقی ماند. گزارش های رسيده حاکی از آن است که پس از اين حادثه سينا فخاريان دبير سياسی انجمن اسلامی و محمد احمدلو مسئول روابط عمومی سابق تشکل مذکور، که در جريان اين حادثه مورد ضرب وشتم قرار گرفته بودند، اطلاعی در دسترس نيست.

در اين برنامه قائم مقام پيشين بسيج دانشجويی ضمن دفاع از برخوردهای صورت گرفته نهادهای امنيتی با دانشجويان اين دانشگاه و "نخاله" خطاب کردن دانشجويان دگرانديش، موجب جريحه دار شدن احساسات دانشجويی، و در پی آن شدت گرفتن درگيری ها و برخوردهای فيزيکی شد.

شايان ذکر است انجمن اسلامی دانشجويان اين دانشگاه، با حکم هيئت نظارت و با پيگيری مسرانه رياست دانشگاه سال گذشته لغو مجوز گرديده و دانشجويان دانشگاه شاهد برخوردهای گسترده انضباطی و امنيتی به بهانه های واهی بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016