سه شنبه 20 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فاز جديد "دورکاری" آغاز شد، بازگشت ۵۰ درصد کارکنان به منازل، مهر

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام دور جديد دورکاری در وزارتخانه متبوعش، گفت: هم اکنون حدود ۵۰ درصد از نيروهای شاغل در اين وزارتخانه دورکار شده‌اند.

عبدالرضا شيخ الاسلامی در گفتگو با مهر از اجرای فاز جديد طرح دورکاری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از نيروهای وزارتخانه دورکار شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار داشت: البته اين به آن معنا نيست که ۵۰ درصد افراد هيچ وقت سرکارشان حاضر نمی شوند بلکه ممکن است در طول هفته روزهايی را در محل کار خود حاضر شوند.

شيخ الاسلامی خاطر نشان کرد: هم اکنون برخی از افراد دور کار از يک تا ۳ روز در محل کار خود حضور می يابند که البته به نسبت وضعيت شغلی خود و يا بخش‌هايی که در آن شاغل هستند در روزهای مختلف و يا فقط صبح ها يا فقط عصرها حاضر می شوند.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکيد کرد: معاونت‌ها و بخشهای مختلف وزارتخانه برای اجرای اين طرح شرح وظايف هر شغل را تعيين کرده و تعاريف مشخصی نيز ارائه شده است.

شيخ الاسلامی اين مطلب را نيز افزود که به صورت کلی در دومين سال از اجرای طرح دورکاری ۵۰ درصد از افراد شاغل در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحت شمول اين طرح قرار گرفتند.

به گزارش مهر، با ادغام وزارتخانه های تعاون و رفاه و تامين اجتماعی در وزارت کار و امور اجتماعی سابق، دور جديدی از اجرای طرح دور کاری در نيروهای اين وزارتخانه تازه تاسيس آغاز شده است که هم اکنون ۱۰ درصد نيروهای بخش تعاون وزارتخانه و حداقل ۳۰ درصد نيروهای شاغل در حوزه رفاه به صورت دور کاری وظايف خود را پيگيری می کنند.

اجرای طرح دورکاری با طرح ايده از سوی عبدالرضا شيخ الاسلامی در سال گذشته به تصويب دولت رسيد و در پی آن ، بيش از ۶۰ درصد از نيروهای وزارت کار و امور اجتماعی سابق در سال گذشته دور کار شده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016