چهارشنبه 19 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حکم مجلس به کاهش دودرصدی تعداد کارکنان، جابه‌جايی کارکنان دولت بيش از شش ماه فقط برای مقامات مجاز است، خبرآنلاين

سياست > برنامه پنجم - نمايندگان مجلس مصوب کردند به منظور کاهش نيروی انسانی و کوچک‌سازی دولت تعداد کل کارکنان هر دستگاه در تصدی‌های قابل واگذاری، به استثنای اعضای هيئت علمی، سالانه حداقل ۲ درصد کاهش يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرآنلاين، با تصويب ماده ۶۵ مکرر لايحه برنامه پنجم، مقرر شد: به منظور ساماندهی و کاهش نيروی انسانی و کوچک‌سازی دولت تعداد کارکنان هر دستگاه در تصدی‌های قابل واگذاری (اعم از رسمی، پيمانی، قراردادی، کارمعين و مشخص، ‌ساعتی و عناوين مشابه) به استثنای اعضای هيئت علمی سالانه ۲ درصد کاهش می‌يابد و موارد استثنا همه ساله در قانون بودجه همان سال تعيين می‌شود.

مجلس مقرر کرد‌ هر‌گونه انتقال و مأموريت بيش از ۶ ماه در يک نوبت يا چند نوبت از مؤسسات و نهادهای عمومی غيردولتی به وزارتخانه‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی به استثنای مقامات ممنوع است.

برخی نمايندگان اين مصوبه را خلاف عدالت دانسته و می‎گفتند که نبايد تنها مقامات را مستثنی کرد. مضاف بر اينکه تعريف دقيق واژه مقامات مشخص نيست و نمی‌توان گفت که دقيقا چه کسانی شامل حال آن می‌شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016