یکشنبه 16 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين خبرها از يورش نيروهای امنيتی به منزل شهروندان بهائی ساکن شيرازکميته گزارشگران حقوق بشر


کميته گزارشگران حقوق بشر - صبح جمعه ۱۴ بهمن ماه نيروهای امنيتی در يک اقدام هماهنگ و هم زمان، با حمله به منزل بيش از ۳۰ تن از شهروندان بهائی ساکن شيراز بيش از ۱۱ نفر را بازداشت کرده اند.

بر اساس اين گزارش، پيام تسليمی، مژده فلاح، مژگان عمادی، نيما دهقان، سينا ساريخانی، يکتا فهندژ، سام جابری، فائزه تشکر، نورا فلاح و ژينوس فنائيان بازداشت شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هم چنين منزل تعداد ديگری از بهائيان از جمله مهران پيمانی، ماندانا کمالی، يکتا فهندژ، ايمان رحمت پناه، طاهره نوروزی، سيما سبتو و سعيد دهقان مورد تفتيش نيروهای امنيتی قرار گرفت و تعدادی از وسايل شخصی ايشان از جمله کامپيوتر، سی‌دی، عکس و کتاب ضبط شد. برخی از اين افراد از جمله رزيتا اسلامی، ايمان رحمت پناه، فريد عمادی و سعيد دهقان برای روز شنبه ۱۵ بهمن به پلاک ۱۰۰ شيراز احضار شده اند.

ژينا دهقان دختر ۹ ماهه ژينوس فنائيان نيز در ميان افراد بازداشتی بوده است. تمامی اين افراد به بازداشتگاه پلاک ۱۰۰ شيراز منتقل شده اند.

اين در حالی است که فائزه تشکر، نورا فلاح، ژينوس فنائيان و ژينا دهقان هر چهار نفر روز قبل ساعت ۷ عصر به منزل بازگشته‌اند تا در صورت احضار مجدد مامورين خود را معرفی نمايند.

اين حملات بين ساعت ۷ الی ۱۲ صبح روز جمعه رخ داده ‌و در چند مورد عملکرد و رفتار مامورين بسيار خشن و همراه با ضرب و شتم بوده است.

در ليست اوليه بازداشت ها نام بيژن فلاح به عنوان يکی از افراد بازداشتی ذکر شده بود که بنا به اطلاعات رسيده از منابع موثق، اين شخص بازداشت نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016