جمعه 21 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبرگزاری روسی: ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی همكاری نزدیك دارد، ایرنا

مسكو - خبرگزاری دولتی ایتارتاس روسیه با اشاره به سفر اخیر هیاتی از آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران اعلام كرد: ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی همكاری نزدیك دارد و برای رفع مسایل در زمینه ماهیت برنامه هسته ای خود تلاش می كند.

به گزارش ایرنا، این خبرگزاری در گزارش روز جمعه خود اضافه كرد: جمهوری اسلامی ایران به همكاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه می دهد و هدف از تلاش های تهران آشنا كردن هر چه بیشتر مقام های این نهاد بین المللی با ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای خود می باشد.

ایتارتاس در گزارش خود به سفر هیات آژانس بین المللی انرژی اتمی به سرپرستی 'هرمان ناكارتس'معاون امور پادمان های آژانس به ایران اشاره كرد و نوشت: طرفین از مذاكرات با یكدیگر ابراز رضایت كرده و آن را سازنده خواندند.

در این گزارش آمده است: طرف ایرانی برای حل مسایل باقی مانده در برنامه هسته ای خود و تداوم همكاری ها با آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام آمادگی كرده است.

خبرگزاری روسی همچنین به نقل از 'هرمان ناكارتس' نوشت كه كارهای زیادی در رابطه با ایران در پیش رو داریم و به همین منظور در آینده نزدیك سفر دیگری به این كشور خواهیم داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ایتارتاس در پایان گزارش خود یادآوری كرد هیاتی از آژانس بین المللی انرژی اتمی روزهای 21 و 22 ماه فوریه (دوم و سوم اسفند ماه) به ایران سفر خواهد كرد تا درباره ادامه همكاری های آژانس با تهران با مقام های این كشور گفت و گو كنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016