سه شنبه 25 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه "اتحاد دموکراسی خواهان ايران" به مناسبت نهمين دوره انتخابات مجلس

هموطنان عزيز!

" انتخابات "! مجلس شورای اسلامی در شرايطی در راه است که جنگ قدرت ميان راستگرايان حاکم به اوج رسيده است. گروه های حاضردر پهنه ی قدرت، بی توجه به دردها ومشکلات مردم؛ بحرانی سراسری وفزاينده که سرتاسر ساختار سياسی واقتصادی – اجتماعی کشور را فرا گرفته است وخطر فزاينده ی مداخلات خارجی که استقلال کشور را تهديد می کند، برای به چنگ آوردن سهمی بيشتر از قدرت و ثروت به جان هم افتاده اند وآشکار ونهان يکديگر را به انحراف، فساد ومحاربه متهم وتهديد می کنند. درچنين شرايطی،صحنه آرايی دولتمردان برای نمايش انتخاباتی، نشان از اهميت کسب قدرت بيشتربرای گروه های حاکم دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين صحنه، نه آنان که بايد انتخاب شوند هيچ نشانی از تعهد به مردم وحل مشکلات و مطالباتشان نشان می دهند، نه آنان که بايد انتخاب کنند حق انتخابی بيش ازرأی دادن به افراد دست چين شده از ميان گروه های حاکم دارند، ونه از صندوق رأی، سرانجام،آن در می آيد که درآن هست.

بنابراين نتيجه، اين انتخابات هرچه باشد هيچ سودی برای مردم ما ندارد ؛چرا که در پايان کار هم آنچه فراهم می آيد مجلسی مطيع و وامدار قدرت است و بازتابگر مطالبات مردم و پيگير منافع ملی نيست.
به باورما مردم ايران هشيار تر از آن اند که به ورطه ی کارزار تبليغاتی و قدرت طلبی راستگرايان حاکم درافتند و بازيگر اين نمايش رسوا شوند.

"اتحاد دموکراسی خواهان ايران" بر پايه ی باورهای خود و نياز جامعه که همانا برقراری صلح، دموکراسی واقعی و عدالت اجتماعی در ايرانی آباد، آزاد وهمبسته است، ضمن تحريم اين انتخابات، همگان را به تلاش پيگيربرای تحريم فراگير انتخابات پيشِ رو فرا می خواند.

پيروز باد صلح
برقرار باد استقلال
زنده باد آزادی

اتحاد دموکراسی خواهان ايران


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016