شنبه 27 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه جبهه ملی ايران – آلمان به مناسبت گراميداشت ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت ايران

امسال در شرايطی سالروز ملی شدن صنعت نفت به رهبری زنده ياد دکتر محمد مصدق را گرامی می داريم که کاربدستان نظام اسلامی حاکم بر ايران با سياست های نابخردانه خود، تمامی آن دستاورد های درخشان ِ حاصل از ملی شدن صنعت نفت را با عقد قرارداد های ننگين ، بر باد داده و از سوی ديگر با سياست های ماجراجويانه خود در سطح بين المللی، ايران را با تحريم های گسترده مواجه کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين روزها در جريان کشمکش های ِ باندهای ِ مافيايی ِ درون حکومتی، شاهد افشای مفاد قرارداد های نفتی- گازی هستيم که نظام ناکارآمد و غير پاسخگوی حاکم بر ايران با دولت استعمار گر ِ نو – چين منعقد کرده است که يادآور قراردادهای اسارت بار" دارسی" و" گس- گلشائيان" است.

از سوی ديگر سياست های ماجراجويانه ِ حاکميت، ايران را درگير تحريم های گسترده جامعه جهانی کرده است و امکان سرمايه گذاری و مدرن سازی صنعت نفت را با دشواری روبرو کرده است؛ تا جائيکه به باور کارشناسان بهره برداری از منابع نفتی و گازی سير نزولی را طی می کند که می تواند به توقف بهره برداری از مهمترين منبع درآمد ملی ايران منجر شود.

شرايط بحرانی امروز و مشکلاتی که در اين بيش از سه دهه حاکميت استبداد مذهبی گريبانگير ميهن عزيزمان شده است، نشانگر درستی نظر زنده ياد دکتر مصدق است که « جز با تامين آزادی و استقلال ممکن نيست ملت ايران بر مشکلاتی که در راه سعادت و عظمت خود دارد غلبه کند...»
جبهه ملی ايران – آلمان باور دارد شرايط بحرانی و پر خطر امروز نيازمند آن است تا ميهن دوستان و وفاداران راه و انديشه دکتر مصدق با محور قراردادن دو اصل آزادی و استقلال کشور به يکديگر نزديک شده و با همکاری و همراهی بتوانند گامهای موثری در راه دفع استبداد و حفظ استقلال کشور بردارند.

گرامی باد ۲۹ اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت ايران
جبهه ملی ايران- آلمان
۲۵اسفند ۱۳۹۰ خورشيدی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016