یکشنبه 28 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تبريک اديب برومند رئيس شورای مرکزی جبهه ملی ايران به مناسبت ۲۹ اسفندماه و نوروز


به نام خداوند جان وخرد

يکی از تقارن های مهم تاريخ کشور ما همزمان شدن جشن ملی کردن صنعت نفت در روز ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۲۹ با عيد باستانی و خجسته ايران در نخستين روز فروردين ماه، يعنی نوروز جمشيدی است. به اين جهت عرض شادباش ما به يکديگر از بابت دو جشن خواهد بود. پس اين جانب مراتب تبريک و تهنيت خود را در سال نو به پيشگاه هم ميهنان گرامی تقديم ميدارم و سرافرازی و شادروزی آنان را در پناه آزادی و امن و امان و رهايی از گرفتاريهای گوناگون از درگاه خداوند بزرگ درخواست می کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


درضمن به روح پاک دکترمحمد مصدق که پيشنهاد جبهه ملی ايران را درلزوم ملی شدن صنعت نفت وجهه ی همت خود قرارداد و برای ريشه کن کردن سياست استعماری وبازپس گرفتن حقوق ازدست رفته ی ملت ايستادگی کرد وبه منظوررهايی دولت ايران ازبی نوايی و فقر اقتصادی و سرازيرکردن ميلياردها دلار پس از آن به خزانه ی کشور پافشاری نشان داد ازصميم قلب درود می فرستم .

جای کمال تاسف است که به رغم رسم معمول درهمه جا که حق خدمتگزاران به کشور را بايد پاس داشت، درکشورباستانی ايران حکومت های بعد از مصدق از ثمرات کوشش ها و از خودگذشتگی های او برخوردار شدند ولی قدراو را نشناختند.

تهران – بيست وهشتم اسفندماه ۱۳۹۰
ادیـب بـرومـنـد


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016