شنبه 5 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تصویب کمک مالی آمریکا به مصر، صدای آمریکا

به رغم نگرانیهای موجود در مورد ناکافی بودن اصلاحات در مصر، هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا پرداخت یک میلیارد و سیصد میلیون دلارکمک سالانه آمریکا به مصر را تصویب کرد.

خانم کلینتون پیش از این اقدام در کنگره آمریکا تأیید کرده بود که مصر به تعهدات مربوط به صلح با اسرائیل عمل کرده و در مدت ۱۵ ماه گذشته در زمینه اصلاحات دموکراتیک به پیشرفتهای قابل توجهی دست یافته است، که برگزاری انتخابات پارلمانی و انتقال قدرت قانونگذاری به پارلمان از جمله آنها است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کنگره آمریکا در ماه دسامبر با تصویب یک قانون حاکمان نظامی مصر را موظف کرده بود، که در قبال دریافت کمک نظامی و اقتصادی، قدرت را به غیرنظامیان منتقل کنند، انتخابات آزاد را برگزار ، و آزادی مذهب و اجتماعات را تضمین کنند.

ویکتوریا نولاند سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید وزیر خارجه، بخاطر حفظ مصالح امنیتی آمریکا و ادامه مشارکت استراتژیک آمریکا با مصر، از شرایط قانونگذاری مربوط به انتقال قدرت صرفنظر کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016