چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کبری بنازاده امیرخیزی در شرایط بد جسمی بسر می‌برد

خبرگزاری هرانا – کبری بنازاده امیرخیزی زندانی سیاسی که اکنون در بند نسوان زندان اوین بسر می‌برد با وجود وخامت حال از امکانات پزشکی محروم می‌باشد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، کبری بنازاده امیرخیزی در دی ماه سال ۱۳۸۷ زمانی که قصد داشت برای دیدار برادرشان بصورت قانونی به عراق سفر کنند، در فرودگاه بین المللی تهران بازداشت می‌شود. وی که در دادگاه انقلاب به ۵ سال زندان محکوم شده اکنون در شرایط بد جسمی بسر می‌برد و با وجودی که دوبار از ناحیه چشم تحت عمل جراحی قرار گرفته است، از بینایی کافی برخوردار نیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پیش‌تر برادر ایشان در گفتگو با رسانه‌های برون مرزی ابراز داشت، ماموران وزارت اطلاعات در بند ۲۰۹ با ضربه کابل بر صورت وی موجب خونریزی شبکیه چشم ایشان شدند.

کبری بنازاده امیرخیزی که حدود ۶۰ سال سن دارد و از ناحیه زانو، کمر و چشم ابراز ناراحتی می‌کند و مسئولین زندان از اقدامات درمانی شایسته تا کنون سرباز زده‌اند.

گفتنی‌ست باوجودی که حدود ۵۰ ماه از دوران محکومیت کبری بنازاده امیرخیزی می‌گذرد و ایشان از کهولت سن و دردهای مضمن رنج می‌برد، تاکنون مسئولین از اعطاء مرخصی استعلاجی به وی امتناع کرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016