سه شنبه 9 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کتاب "جنبش دانشجويی در آمريکا" به چاپ دوم رسيد

کتاب "جنبش دانشجويی در آمريکا؛ رويداد ها و قطعاتی از دهه ۶۰" به گردآوری و ترجمه نادر فتوره چی تجديد چاپ شد.

چاپ اول اين کتاب در سال ۸۷ با تيراژ ۱۳۰۰ نسخه بهای ۲۰۰۰ تومان از سوی انتشارات "رخداد نو" به بازار نشر عرضه شد و هم اکنون چاپ دوم آن در سال ۹۱ با بهای ۴۰۰۰ هزار تومان در اختيار علاقه مندان قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نادر فتوره چی، پژوهشگر و مترجم اين کتاب در باره چاپ دوم آن می گويد: "در دو مقاله اغلاط محتوايی کوچکی وجود داشت که در چاپ جديد تمامی آنها بر طرف شده است. يکی در مقاله جری روبين به نام مانيفست هيپيزم که برخی از مترجمان پيشنهاد داده بودند که نام مقاله به مانيفست يک هيپی تغيير کند که البته به دليل عدم تناسب اين نام با محتوای مقاله اين تغيير رخ نداد و ديگر در سخنرانی ابی هافمن از رهبران هيپی ها که تمامی اغلاط تايپی و محتوايی مرتفع شده است".

چاپ جديد اين کتاب در ۱۶۸ صفحه از سوی انتشارات "رخداد نو" و در قطع جيبی به بهای ۴۰۰۰ تومان و با تيراژ ۱۶۵۰ نسخه به بازار نشر عرضه شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016