پنجشنبه 18 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"توقف مهاجرت به تهران در صورت اجرای کامل طرح تمرکززدايی"

معاون حقوقی معاونت توسعه مديريت و سرمايه انسانی جمهوری با اشاره به انتقال ۲۰ هزار کارمند از تهران، گفت:‌ در صورت اجرای کامل طرح تمرکرزدايی از تهران از مهاجرت به پايتخت جلوگيری شد و جمعيت آن کاهش می‌يابد.

عبدالعلی تاجی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به اين‌که ساماندهی نيروهای شرکتی بنا به قانون در حال انجام است، اظهار کرد: کميسيون تلفيق مجلس شورای اسلامی ايراداتی را وارد کرده بود که ما توضيحاتی را به آن‌ها ارائه کرديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه با بيان اين‌که انتقال از تهران کاهش جمعيت آن، تمرکزدايی و ساماندهی نيروهای انسانی از برنامه‌هايی است که به تصويب رييس جمهوری رسيده است، تصريح کرد: ناگزيريم که اين بحث را با قوت و جديت ادامه دهيم اما به طور طبيعی فراز و فرودهايی در اين راستا وجود خواهد داشت.

معاون حقوقی معاونت توسعه مديريت و سرمايه انسانی رييس جمهوری با اشاره به اينکه دولت در زمينه ساماندهی نيروی انسانی و کاهش جمعيت تهران مصمم است، گفت:‌ در اين راستا توجه به مناطق کمتر توسعه يافته پيگيری می‌شود.

وی با اشاره به تقاضای ۲۰ هزار کارمند برای انتقال از تهران خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از اين کارمندان تسهيلات را دريافت کرده‌اند و فقط تعداد کامی با مشکلاتی روبرو شدند که درحال پيگيری است اما به ميزان تقاضا برای انتقال از کارمندان ظرفيت ارائه تسهيلات وجود دارد.

تاجی با بيان اين‌که بخش‌های مختلف کشور و نظام بايد کمک کنند تا کاری که دولت شروع کرده به سرانجام برسد، اضافه کرد: علاوه بر انتقال کارمندان ازتهران دولت برنامه‌های مختلفی برای تمرکززدايی دارد به طوری که سعی دارد و با توجه بيشتر به مناطق کمتر توسعه يافته، مهاجرت معکوس را دنبال کند.

معاون حقوقی معاونت توسعه مديريت و سرمايه انسانی رييس جمهوری با بيان اين‌که مهاجرت‌های صورت گرفته به کلانشهرها مشکلات بسياری را برای آن‌ها به وجود آورده است، خاطرنشان رکد: تمرکززدايی از پايتخت زمان‌بر بوده و در طول يک يا دو برنامه پنج ساله انجام می‌شود.

اين مقام مسوول در پايان با اشاره به اين‌که برنامه‌های ديگری نيز در اين راستا داريم، گفت: تفويض اختيار دستگاه‌های دولتی در استان‌ها يکی از اين برنامه‌ها است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016