شنبه 17 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام سازمان های جبهه ملی ايران در اروپا به مناسبت درگذشت پرويز دبيری


در سوگ دکتر پرويز دبيری
پيرو اصيل و وفادارِ راه مصدق و استاد برجسته و فرهيخته

دکتر پرويز دبيری، عضو ديرين حزب ايران، يکی از قديمی ترين اعضاء جبهه ملی ايران، عضو شورای مرکزی جبهه ملی ايران، و استاد برجسته ی پزشکی که از پيروان فرهيخته و پايدار راه مصدق بود در روز سه شنبه سيزدهم تيرماه ۱۳۹۱ چشم از جهان فرو بست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر پرويز دبيری از خدمتگزاران برجسته و پيگير دانش، خاصه در رشته ی پزشکی بود، که ضمن خدمتی بی دريغ و طولانی به همنوعان، در کار علمی خود به مدارج والايی دست يافته، آثار بسياری از خود بجا گذاشت. همچنين، اوکه از اعضاء ديرين حزب ايران نيز بود، چون يک ايرانی ميهن دوست و آزاديخواه، راه مصدق را از همان آغاز نهضت ملی ايران برگزيد و همواره بدان وفادار ماند.

در سوگ اين ايرانی عاليقدر سازمان های جبهه ملی ايران در اروپا فقدان او را به ملت ايران، به خانواده ی ارجمند وی، و به همه ی دوستداران مصدق بزرگ و ياران جبهه ملی ايران تسليت می گويد و خود را در غم آنان همدرد می داند.

۱۷ تيرماه ۱۳۹۱
سازمان های جبهه ملی ايران در اروپا
دکتر علی راسخ افشار، دکتر پرويز داورپناه، علی شاکری زند، مهندس مهدی مقدس زاده


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016