سه شنبه 20 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سومين کنفرانس زندانيان سياسی کردستان ايران برگزار گرديد (با عکس)

سومين کنفرانس سالانه‌ی انجمن دفاع از زندانيان سياسی کردستان ايران در شهر کويسنجق درحکومت اقليم کردستان برگزار شد
سوران نوری دبير اجرايی اين کنفرانس در رابطه‌ با برگزاری اين کنفرانس ابراز داشت :



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


انجمن دفاع از زندانيان سياسی کردستان ايران، اولين کنفرانس خود را در سال ۱۳۸۶ بزگزار نمود و از آن پس با وقفه‌ی سه‌ساله‌ از سال ۱۳۸۹ از سر گرفته‌ شد . هدف از بزگزاری کنفرانسهای سالانه‌ ، بررسی وضعيت زندانيان سياسی کرد، تهيه‌ و تدوين گزارش موضوعی سالانه‌ی نقض حقوق بشر در ايران و کردستان و انعکاس آن به‌ مراکز زيربط بين المللی ، مستند سازی نقض حقوق زندانيان در زندانهای ايران ، پشتيبانی از زندانيان سياسی و خانواده‌ های انها، تلاش برای ريشه‌کنی انواع شکنجه‌ و.. است .

انجمن دفاع از زندانيان سياسی کردستان ايران ابتدا به‌ منظور پشتيبانی از زندانيان سياسی کرد که‌ در اقليم کردستان به‌ سر ميبرند تأسيس شد اما در حال حاضر دامنه‌ی فعاليت های خود را گسترش داده‌ و علاوه‌ بر جمع آوری آمار زندانيان سياسی کرد، سعی در انعکاس اخبار زندانيان و مستند سازی خاطرات و شکنجه‌های اين افراد در زندان را دارد.
کنفرانس سالانه‌ی زندانيان سياسی کردستان ايران با حضور اعضای انجمن دفاع از زندانيان سياسی کرد در اقليم کردستان عراق برگزار ميشود، اعضايی که‌ در ايران بسر ميبرند به‌ دلايل امنيتی قادر به‌ حضور در اين کنفرانس نيستند. اعزای هیأت اجرايی انجمن در اين کنفرانس با رأی شرکت کنندگان برای فعاليت تا کنفرانس بعدی انتخاب ميشوند.
در بخشی از اين کنفرانس پيام هیأت اجرايی کنفرانس برای محمد صديق کبودوند دبير کل در بند سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان قراعت شد و به‌ شيوه‌ای سمبوليک از چند تن از زندانيان سياسی با اهداء لوح تقدير تجليل به‌ عمل آمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016