جمعه 23 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سپاه تمامی سود حاصل از اجرای پروژه ها را صرف سازندگی كشور می كند

صومعه سرا - فرمانده قرارگاه سازندگی كوثر وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سود حاصل از فعالیت های قرارگاه طبق اولویت برای عمران و آبادانی كشور در مراكز مرزی، حساس و محروم استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار 'سید ضیاءالدین حزنی' عصر روز پنجشنبه در آیین افتتاح مسجد آقا سید حسین دهستان لیفشاگرد بخش تولمات صومعه سرا افزود: تاكنون از سوی این قرارگاه 12هزار و320 میلیارد ریال از سود حاصل فعالیت های این قرارگاه برای محرومیت زدایی در كشور هزینه شده است.

وی اضافه كرد: این قرارگاه در این راستا تاكنون 10 هزار و 807 پروژه محرومیت زدایی در كشور اجرا كرده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی كوثر سپاه پاسداران با بیان این كه قرارگاه خاتم الانبیا با توجه به تاكیدات و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اقدام به انجام طرح های كوچك و زودبازده كرده است، گفت: این قرارگاه تاكنون یك هزار و 258 مجموعه ورزشی، 10 هزار و 600 خانه بهداشت، دو هزار و 343باب مسجد، 457 مدرسه، یك هزارو 186باب نمازخانه ، 961 خانه عالم ،یك هزار و 188 باب غسالخانه، 340 سرویس بهداشتی، 256دهنه پل و 543 گلزار شهدا را در راستای خدمت به مردم اجرا كرده است.

سردار حزنی، برق رسانی به روستاهای صعب العبور، احداث كتابخانه، پل، خانه بهداشت ، 74 واحد مسكونی، 10باب مصلی، درمانگاه ، حمام، تامین آب كشاورزی روستاهای دور افتاده، ساخت آسایشگاه معلولان، اجرای طرح آبخیزداری و توزیع كیف های حاوی ابزار كمك های اولیه را از دیگر اقدامات نیروهای قرارگاه كوثر در راستای محرومیت زدایی در سطح كشور برشمرد.

وی با اعلام این كه تلاش قرارگاه كوثر این است كه در شعاع 70 كیلومتری شهرها محرومیت نداشته باشیم، افزود: هم اكنون در جهت رفاه حال مردم احداث 300 موج شكن و تصحیح 330 هكتار از اراضی استان های جنوب كشور و احداث دو هزار كیلومتر راه روستایی از اولویت های سپاه در سال جاری است.

مشاور فرمانده كل سپاه با بیان این كه قرارگاه خاتم الانبیا در داخل كشور پروژه‌های كمتر از یك هزار میلیارد ریالی را اجرا نمی‌كند و این رقم در حال رسیدن به سه هزار میلیارد ریال است، اضافه كرد: قراردادهای این قرارگاه در خارج از كشور نیز نباید از 10 ‌هزار میلیارد ریال كمتر باشد و سود حاصله از اجرای این پروژه‌ها برای مردم هزینه می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار حزنی با اعلام این كه پس از انقلاب اسلامی و با رهبری های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فعالیت‌های زیادی در كشور انجام شده خاطرنشان كرد: همه این اقدامات در راستای محرومیت‌زدایی هدیه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب به مردم عزیز است.

به گزارش ایرنا، با حضور فرمانده قرارگاه كوثر، مدیركل اوقاف وامور خیریه گیلان، معاون توسعه انسانی استانداری گیلان، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مدیران كل استانی و مسوولان شهرستان صومعه سرا مسجد آقاسید حسین (ع) دومین مسجد دهستان لیف شاگرد این شهرستان با زیر بنای 675 متر مربع مورد بهره برداری قرار گرفت، كه برای احداث این مسجد پنج میلیارد ریال هزینه شده كه نیمی از آن از سوی قرارگاه كوثر و مابقی از طرف كمك های مردم تامین شده است.

بخش تولمات دارای 31 هزار نفر جمعیت و35 روستا است، كه در10كیلومتری شرق مركز شهرستان صومعه سرا قرار دارد.

شهرستان صومعه سرا با 132 هزار نفر جمعیت در 25 كیلومتری غرب مركز استان گیلان قرار دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016