یکشنبه 25 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده ولي فقيه در سپاه: در شرايط فتنه برخي از سرداران بر دهانشان مهر زدند

به گزارش روزنامه خراسان نماينده ولي فقيه در سپاه گفته در شرايط فتنه برخي از سرداران ما بر دهانشان مهر زدند. اين افراد در دوران فتنه چيزي نگفتند و کوتاه آمدند.

به گزارش خبرنگار خراسان، در مراسم افتتاحيه همايش سراسري فرماندهان و مسئولان نيروي دريايي سپاه، علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه ضمن ارائه مباحثي در زمينه ولايت فقيه و ابعاد ولايت مداري در افراد مختلف تصريح کرده: بايد ببينيم اين مشکل از کجا نشات مي‌گيرد که برخي افراد مانند «اسامه ابن زيد» پس از رحلت رسول اعظم(ص) سقوط آزاد کرده است.

وي با بيان اين که حتي برخي از سياسيون در اوج عزت سقوط آزادکرده اند تصريح کرد: طلحه و زبير و ابوموسي اشعري از جمله افرادي بودند که سقوط آزاد کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تعدادي ديگر از روايت صدر اسلام درباره مواضعي که برخي چهره هاي سياسي و نظامي اتخاذ مي کردند، افزود: بايد نوع رفتار کساني که در زمان امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري در خط مقدم ولايت مداري قرار داشتند اما در قضايايي مانند بني صدر، نهضت آزادي، ماجراي منتظري و اصلاح طلبان و نيز فتنه ۸۸ [رفتار ديگري نشان دادند] را اندازه گيري کنيم تا ببينيم مرز ولايت پذيري و ولايت مداري افراد چگونه است.

وي با بيان اين که در حال حرکت به سمت ظهور امام زمان (عج) هستيم اظهارداشت: ما در دقيقه ۹۰ و آستانه فتح خيمه معاويه هستيم و مردم ما بايد بيش از گذشته استقامت و صبر داشته باشند و بايد آستانه صبر مردم را بالا ببريم. وي افزود: يکي از مهم ترين کارها براي امام زمان کادر سازي و نيروسازي است.

هجدهمين همايش سراسري فرماندهان و مسئولان نيروي دريايي سپاه پاسداران روز شنبه در مشهد آغاز به کار کردهست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016