دوشنبه 26 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات جديد از توافق انتخاباتی لاريجانی، قاليباف و رضايی

خبرگزاری آريا - چندی پيش يکی از نمايندگان مجلس در گفتگو با خبرنگار آريا از توافق انتخاباتی لاريجانی ، محسن رضايی و قاليباف خبر داده بود. خبری که البته با تکذيب مشاور دکتر لاريجانی مواجه شد. در تحولی جديد امروز يکی از نمايندگان شاخص مجلس در تماسی با خبرگزاری آريا ضمن تاييد خبر ديدار اين سه شخصيت سياسی جزييات جديدی از اين جلسه را در اختيار خبرنگار آريا قرار داد. خبرگزاری آريا در جهت شفاف شدن فضای سياسی اظهارات اين نماينده مجلس را منتشر کرده و البته آمادگی دارد تا پاسخ اين سه شخصيت سياسی را در اين مورد درج کند. شايان ذکر است که اين نماينده شاخص مجلس نهم خواستار عدم درج نام خود در اين خبر شده است. متن اين خبر در ادامه می آيد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يک نماينده مجلس در گفت و گو با خبرنگار آريا جزئيات نشست انتخاباتی قاليباف، محسن رضايی و علی لاريجانی را توضيح داد.
اين نماينده مجلس گفت: اين سه نفر نشست انتخاباتی برگزار کردند که حتی دعوت محسن رضايی به صحن علنی مجلس هم در همين راستا بوده است.
وی افزود: حتی بسياری از نمايندگان به اين دعوت اعتراض کردند که اين دعوت خلاف آيين نامه است در اين راستا حتی گفته شد ايشان هم مثل موحدی کرمانی می تواند بيايد و در جلسه غيرعلنی مجلس حضور پيدا کند و اين اشکال ندارد اما صحبت کردن ايشان در صحن علنی مجلس به دستور لاريجانی صورت گرفت.
اين نماينده تاکيد می کند: قبل از سخنان آقای نقوی حسينی ما می دانستيم که آقای لاريجانی و محسن رضايی جلسه ای دونفره تشکيل داده و به توافق رسيده اند تا به قاليباف برای کانديداتوری در انتخابات رياست جمهوری کمک کنند و در ازای اين کمک قرار بر اين می شود که چند وزير دولت قاليباف را اين دو نفر معرفی کنند.
پس از اين جلسه ، جلسه ای سه نفره با حضورلاريجانی ، رضايی و قاليباف تشکيل می شودو در اين جلسه به اين نتيجه می رسند که در ازای حمايت انتخاباتی از شهردار تهران چند وزير کابينه از سوی محسن رضايی و علی لاريجانی معرفی شوند.
{در محافل سياسی شايع است که پس از اين جلسه اختلاف نظری ميان اين سه شخصيت روی داده و محمدباقر قاليباف از علی لاريجانی و محسن رضايی راه خود را جدا می کند.}
وی ادامه می دهد: در اين ميان بايد بگويم حتی آقای نبی رودکی که به طور رسمی اعلام کرده قاليباف برای رياست جمهوری می آيد از يکسال قبل برای ايشان فعاليت می کند. در واقع رودکی يکسال است که به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی قاليباف به شهرهای مختلف سرمی زند و اعلام می کند ايشان برای رياست جمهوری خواهند آمد.
وی اظهار می دارد: البته سفرهای انتخاباتی محسن رضايی نيز آغاز شده است.
اين نماينده همچنين تاکيد می کند: اين روزها با وجود آنکه هنوز تا زمان انتخابات زمان زيادی باقی مانده اما می بينيم افرادی چون حدادعادل، قاليباف، محسن رضايی و ولايتی برای انتخابات مطرح می شوند و حداد عادل نيز با اينکه دبيرکل حزبی نيست اما برای خودش دو حزب دارد. در واقع حداد عادل نامزد جمعيت رهپويان و ايثارگران است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016