شنبه 14 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير دفاع: ايران هيچ نيروی نظامی در سوريه ندارد

اينکه جريانات و کشورهايی سيل اسلحه را به سوريه روانه و گروههای تروريستی را مجهز می‌کنند کاری بسيار زشت است که آثار بسيار بدی در منطقه خواهد گذاشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ايلنا: وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح گفت: ايران هيچ نيروی نظامی در سوريه ندارد و دولت سوريه نيز چنين درخواستی از ما نداشته است.

به گزارش ايلنا، سردار وحيدی در نشست خبری نسل چهارم موشک فاتح ۱۱۰ افزود: سوريه ارتشی قوی دارد و از حمايت‌های مردمی برخوردار است و سوری‌ها خود از عهده ماجرايی که بيگانگان در اين کشور درست کرده‌اند برمی آيند.

وزير دفاع تاکيد کرد: اينکه جريانات و کشورهايی سيل اسلحه را به سوريه روانه و گروههای تروريستی را مجهز می‌کنند کاری بسيار زشت است که آثار بسيار بدی در منطقه خواهد گذاشت.

سردار وحيدی ادامه داد: اين جريانات مردم سوريه را دچار مشکلات فراوانی می‌کنند و کشورهايی که چنين سلاح‌هايی را به اين کشور روانه و از جريانات تروريستی حمايت می‌کنند مسئول هستند و نسل آينده از آن‌ها سوال خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه به عنوان معارضه در سوريه مطرح می‌شود گروههای مسلح معدودی هستند و از کشورهای ديگر آمده‌اند و نگذاشتند دولت سوريه آن چنان که بايد خواسته‌های مردم اين کشور را محقق کند.

سردار وحيدی گفت: دشمنان در پی ايجاد توازن قوای جديدی ميان رژيم صهيونيستی و ديگر کشورهای اسلامی در منطقه هستند که با بيداری اسلامی اين توازن به خطر افتاده بود و آن‌ها تلاش می‌کنند با خارج کردن سوريه از محور مقاومت اين توازن را به نفع خود تغيير دهند که البته نخواهند توانست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دخالت نظامی غرب در سوريه تصريح کرد: اگر در مورد سوريه بی‌تدبيری شود و نظاميان خارجی که هم اکنون به صورت نامنظم در اين کشور حضور دارند به طور منظم وارد صحنه شوند حتما بحران بزرگی منطقه را فرا می‌گيرد و به طور قطع بازنده اين بحران غربی‌ها و کشورهای حامی صهيونيست‌ها خواهند بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016