پنجشنبه 19 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توافق آمريکا و دول عرب خليج فارس برای مقابله با ايران: ساخت سپر موشکی در خليج فارس

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) : اسرائيل نشنال نيوز نوشت: امريکا به دليل نگرانی از حمله ی ايران به تاسيسات نفتی و نظامی در خاورميانه، در حال کمک به کشورهای خليج فارس برای ساخت يک سيستم دفاع موشکی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس بين الملل انتخاب، در اين طرح جديد آمريکا، کشورهای عربستان، کويت، امارات، بحرين، عمان و قطر حضور دارند. تمام اين کشورها به شدت در صورت حمله ايران اسيب پذير خواهند بود.

سپر موشکی به منظور جلوگيری از حمله تهران به دول عرب خليج فارس طراحی شده است.

بنابر اين گزارش، همکاری با کشورهای خليج فارس نسبت به کشورهای اروپايی بر روی سيستم موشکی برای مقامات آمريکايی دشوار تر بوده است.

فعاليت با دول عرب خليج فارس از اين لحاظ دشوارتر است که با وجود نگرانی از ايران، اين کشورها تمايل ندارند که با يکديگر بر روی طرح های امنيتی مشترک فعاليت کنند.

اين سپر موشکی شامل سيستم راداری پيشرفته و موشک های PATRIOT برای ساقط کردن موشک های ايران می شود.

کشورهای خليج فارس تاکنون ۲۰ ميليارد دلار برای سيستم موشکی هزينه کرده اند و انتظار می رود که هزينه های بيشتری در اين مورد بايد بپردازند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016