سه شنبه 2 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی موقت بهنام کیوانی، فعال کارگری و سیامک نمایشی، وبلاگ نویس با قرار وثیقه


کمیته گزارشگران حقوق بشر- بهنام کیوانی فعال کارگری و همچنین سیامک نمایشی، وبلاگ نویس حامی جنبش سبز، بعد از ماه‌ها بازداشت، با قرار وثیقه آزاد شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهنام کیوانی، از فعالان کارگری ذوب آهن اصفهان، اوایل اردیبهشت ماه در آستانه روز جهانی کارگر در اصفهان همراه با ذبیح الله باقری و چند تن دیگر از فعالان کارگری و سندیکایی استان دستگیر و به بازداشتگاه اداره اطلاعات استان منتقل شده بود.

ه‌مان زمان گزارش شده بود که ماموران امنیتی پس از بازداشت آقای کیوانی، با مراجعه به منزل این فعال کارگری، ضمن تفتیش محل، مدارک، آلبوم، کتب و کامپیو‌تر شخصی وی را با خود منتقل کرده بودند.

این فعال کارگری روز سه شنبه ۲۵ مهر ماه با قرار وثیقه پنجاه میلیونی به صورت موقت آزاد شده است.

همزمان منابع خبری کمیته گزارش داده‌اند که سیامک نمایشی، نویسنده وبلاگ فیل‌تر شدۀ «سبز راه»، بعد از گذشت هشت ماه بازداشت، روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه با قرار وثیقه صد میلیونی آزاد شده است.

این فعال حامی جنبش سبز، در آستانه برگزاری اعتراضات ۲۵ بهمن ماه سال گذشته، همراه با چند تن از فعالان اجتماعی استان مازندران بازداشت شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016