سه شنبه 16 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نرخ بليت هواپيما ۶۵ درصد افزايش يافت

ايسنا ـ نرخ بليت هواپيما در پروازهای داخلی به طور ميانگين ۶۵ درصد افزايش يافت و از امروز(سه‌شنبه) اعمال می‌شود. حداکثر وحداقل اين بها ۶۰ تا ۷۰ درصد اعلام شده است.

سيد عبدالرضا موسوی، رييس انجمن شرکت‌های هواپيمايی کشور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) با اعلام اين خبر افزود: طبق ابلاغ سازمان هواپيمايی کشوری، از ۱۶ آبان ماه نرخ بليت هواپيما در پروازهای داخلی به طور ميانگين ۶۵ درصد افزايش يافته و با نرخ جديد اعمال می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اين رقم با توجه به مسيرهای مختلف و مسافت‌های متفاوت کمتر و يا بيشتر می‌شود.

رييس انجمن شرکت‌های هواپيمايی کشور تاکيد کرد: سازمان حمايت مصرف‌کنندگان و توليدکنندگان اين ميزان افزايش را تاييد کرده است.

همچنين محمد خداکرمی معاون هوانوردی سازمان هواپيمايی کشور درباره ميزان اين افزايش اظهار کرد: حداقل افزايش ۶۰ و حداکثر آن ۷۰ درصد خواهد بود.

به گزارش ايسنا، به اين ترتيب از امروز (سه‌شنبه) افزايش ميانگين ۶۵ درصدی در نرخ بليت پروازهای داخلی اعمال خواهد شد. به عنوان نمونه، در حال حاضر بليت کيش - تهران که تا ۱۵ آبان ماه ۱۰۰ هزار تومان بود، از اين به بعد به قيمت ۱۷۰ هزار تومان از سوی شرکت‌ها به فروش خواهد رسيد.

به گزارش ايسنا در حالی موسوی اين خبر را عصر روز دوشنبه به ايسنا داد که پيش از اين مسئولان سازمان هواپيمايی کشوری خبر از افزايش نرخ بليت را داده بودند اما آخرين رايزنی‌ها حکايت ازافزايش تا سقف ۵۰ درصدی داشت.

البته در همين زمينه شرکت‌های هواپيمايی مصرا خواستار افزايش بيش از ۷۵ درصدی بوده و عنوان می‌کردند که پس از قطع ارائه ارز با نرخ دولتی به ايرلاين‌ها آنها به شدت دچار ضرر شده و دستکم قيمت بليت بايد دو برابر شود.

طی هفته گذشته که بحث افزايش نرخ بليت مطرح شده بود آژانس‌های فروش بليت عنوان می‌کردند که شرکت‌های هواپيمايی از فروش بليت برای پروازهای با تاريخ‌های آينده خودداری کرده و منتظر بالارفتن نرخ بليت هستند.

گفته می‌شود شرکت‌هايی که از قبل بليت با نرخ سابق فروخته‌اند با توجه به نرخ‌های جديد پيش از پرواز مابه‌تفاوت آن را از مسافران دريافت خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016