پنجشنبه 25 آبان 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس مرکز آمار ايران: تا پايان هيجدهمين روز سرشماری، به ۱۶ ميليون و ۲۹۸ هزار و ۶۷خانوار در کشور مراجعه شده است، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تبريز
سرويس: اقتصاد

تا پايان هيجدهمين روز سرشماری، ماموران سرشماری به ‌١٦ ميليون و ‌٢٩٨ هزار و ‌٦٧ خانوار در کشور مراجعه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ايسنا، دکتر محمد مدد ـ رييس مرکز آمار ايران ـ در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبريز با اعلام اين مطلب افزود: از اين تعداد ‌٥٣٠ هزار و ‌١٩٣ خانوار غايب بودند و بقيه سرشماری شده‌اند.

او درصد غايبان در روستاها را ‌١١/١ و شهرها را ‌١/٤ درصد اعلام کرد و گفت: ماموران سرشماری تا پايان آخرين روز سرشماری تا ساعت ‌١٠ شب به درب منازل غايبان مراجعه می‌کنند تا سرشماری آن‌ها نيز انجام شود.

مدد درصد پيشرفت سرشماری در کشور را ‌٩٧ درصد اعلام کرد و افزود: پيش‌بينی ما ‌٩٠ درصد بود که ‌٧ درصد از پيش‌بينی‌مان جلوتر هستيم.

رييس مرکز آمار ايران گفت: کار سرشماری در يازده استان کشور تمام شده و مراحل نهايی خود را پشت سر می‌گذارد.

وی درباره انتشار اطلاعات سرشماری عمومی نفوس و مسکن اظهار کرد: بخشی از اطلاعات جمعيتی سرشماری اسفندماه امسال و اطلاعات کامل آن در ارديبهشت‌ماه ‌٨٦ به اطلاع مردم خواهد رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





مدد در ادامه افزود: طبق موافقت رييس‌جمهور سرشماری کشور هر ‌٥ سال يک بار انجام می‌گيرد که مراحل اوليه اجرای اين طرح شروع شده و در حال اجراست.

رييس مرکز آمار ايران هم‌چنين درباره سرشماری استان آذربايجان‌شرقی نيز گفت: ‌در آذربايجان‌شرقی نيز تا پايان هيجدهمين روز سرشماری ‌٧/٩٨ درصد خانوارها فهرست شده‌اند که ‌٢/٩٦ درصد خانوارها سرشماری شده‌اند و حدود ‌٥/٢ درصد خانوارها نيز غايب بوده‌اند که اين رقم خوبی در سطح کشور است.

مدد تصريح کرد: کار سرشماری در برخی از شهرستان‌های آذربايجان‌شرقی به اتمام رسيده و اميدواريم تا پايان روز سرشماری با برنامه‌ريزی صورت گرفته کار سرشماری با موفقيت انجام شود.





















Copyright: gooya.com 2016