سه شنبه 11 دی 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نيروی انتظامی: با اجرای طرح امنيت اجتماعی، جرائم در کشور ۱۵ تا ۶۰ درصد کاهش يافته است، مهر

قم - خبرگزاری مهر: فرمانده نيروی انتظامی ‌کشور گفت: بعد از اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی جرائم مختلف ۱۵ تا ۶۰ درصد در کشور کاهش يافته و آمار اوباش‌گری علنی به صفر نزديک شده است.
به گزارش خبرنگار مهر در قم، سردار دکتر اسماعيل احمدی مقدم قبل از ظهر سه شنبه در جمع مبلغان ماه محرم در مدرسه عالی دارلشفاء قم ضمن بيان اين که اگر طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و اخلاقی در کشور شروع نشده بود در حال حاضر ايران در آستانه بحران های بزرگ اجتماعی بود، تصريح کرد: اين طرح گام مؤثری در ترويج فرهنگ حجاب در کشور داشت به گونه‌ای که نه تنها متدينين بلکه ديگر خانواده‌ها نيز موافق اجرای طرح هستند.

سردار احمدی مقدم افزود: امروزه امنيت به جامعه بازگشته و احساس اين موضوع مهم در تمام کشور حس می‌شود.

وی به مبارزه نيروی انتظامی ‌با موضوع بد پوششی اشاره کرد و گفت: ۲۱ وظيفه برای نيروی انتظامی‌ در شورای عالی انقلاب فرهنگی تدارک ديده شده است که پليس با تمام توان در اجرای اين دستورات و مبارزه با بد پوششی و بدحجابی گام برمی‌دارد.

فرمانده نيروی انتظامی‌ کشور با اشاره به فعاليت‌های نيروی انتظامی ‌در بحث افزايش امنيت اجتماعی در کشور گفت: اين موضوع مهمترين موضوعی است که نيروی انتظامی ‌در سال جاری به آن پرداخت و در اين راستا تا نتيجه نهايی دست بردار نخواهد بود و ضروری است مردم و ديگر نهاد‌های فرهنگی نيروی انتظامی‌ را در اجرای اين طرح ياری کنند.

فرمانده ناجا در بخش ديگری از سخنانش تاکيد کرد: بيش از ۹۰ درصد تهاجمات فرهنگی از کشور‌های غربی وارد ايران می‌شود و عمده بلايای فرهنگی از کشور‌های غربی است که نهاد‌های فرهنگی جامعه بايد با آن مقابله کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی تصريح کرد: کشور‌های غربی با اين روش در تلاش هستند تا فرهنگ غنی ايرانی اسلامی‌کشور را خدشه دار کرده و به آن ضربه بزنند.

سردار احمدی مقدم افزود: علاوه بر اين کشور‌های غربی با افزايش ورود مواد مخدر و مشروبات‌‌های الکلی به کشور می‌کوشند تا آمار جرائم را در کشور افزايش دهند.

وی به رواج مسائل خرافی توسط کشور‌های غربی در ايران اشاره کرد و گفت: مبلغان دينی بايد به اين مسائل توجه ويژه‌ای داشته باشند و از گسترش آن در ميان مردم بکاهند.





















Copyright: gooya.com 2016