چهارشنبه 1 خرداد 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز مرحله اول برخورد با مزاحمان خيابانی از هفته آينده، مهر

رئيس پليس پيشگيری نيروی انتظامی، از آغاز مرحله اول طرح برخورد با مزاحمان خيابانی، از هفته آينده (پنج خرداد ماه جاری) خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزيزالله رجب زاده امروز در نشست خبری که در محل ستاد پليس پيشگيری ناجا برگزار شد، با بيان اينکه پيشگيری از وقوع جرم يکی از ماموريت ‌های مهم پليس است، اظهارداشت: حفظ نظم و امنيت، پاسخگويی به مشکلات مردم، مقابله با افراد زورگو و متجاوز به حقوق مردم، از ديگر برنامه‌ هايی است که از دو سال گذشته به آنها توجه شده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۸۷ به عنوان سال پيشگيری از وقوع جرم، از سوی پليس، افزود: تمام واحدهای پليس ناجا، موظف به عملياتی کردن برنامه ‌های پيشگيری از وقوع جرم هستند اما محوريت برنامه با پليس پيشگيری است.

رجب زاده با عنوان اين مطلب که در مرحله اول برخورد با مزاحمان خيابانی، نسبت به ساماندهی معابر و رفع سد معبر، پاک‌ سازی نقاط آلوده و جرم‌ خيز، در اين طرح خبر داد و اظهارداشت: برخورد با موتورسوارانی که وسيله نقليه خود را داخل پياده ‌روها پارک می ‌کنند، برخورد با کارگران فصلی و متکديان که با ايستادن بر سر چهارراهها موجب بی ‌نظمی و سد معبر می ‌شوند، از ديگر برنامه های پليس پيشگيری در اين طرح است.

وی تصريح کرد: برنامه‌ های پيشگيری پليس، صرفا پيشگيری انتظامی نيست، بلکه آموزش در جهت پيشگيری از وقوع جرم، در راس برنامه ها قرار دارد. زيرا در بسياری از جرايم، بزه ‌ديدگان توجيه و آموزش لازم در رابطه با پيشگيری از وقوع جرم را نداشته ‌اند.

رئيس پليس پيشگيری ناجا با تاکيد بر اينکه پيشگيری از وقوع جرم، بدون همکاری و مشارکت مردم محقق نخواهد شد، افزود: مردم بايد بدانند که پيشگيری از وقوع جرم، از وظايف شهروندی است که در اين بين، مشارکت سازمانها و دستگاههای دولتی در پيشگيری از وقوع جرم از اهميت بالايی برخوردار است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با عنوان اين مطلب که مرحله اول پاک ‌سازی نقاط آلوده به جرم در سال جديد، در دستور کار پليس قرار دارد، گفت: از اين رو تمامی محلات از اراذل و اوباش، معتادان، فروشندگان مواد مخدر، پاتوق ‌های ولگردان پاک‌ سازی می ‌شود، البته در مجموع ما به دنبال پاک‌ سازی آثار جرم با همکاری مردم از سطح محلات هستيم.

رجب زاده، مرحله اول اين طرح را برخورد با مزاحمان خيابانی دانست و افزود: با توجه به امکانات پليس پيشگيری، با هر نوع و هر شکل از مزاحمت های خيابانی برای تحقق امنيت برخورد می‌شود تا آثاری از مزاحمان خيابانی مشاهده نشود.





















Copyright: gooya.com 2016