دوشنبه 27 خرداد 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دومين روز از فاز جديد طرح امنيت اجتماعی، توقيف ۲۱ خودرو و پلمب‌ ۳۲ مغازه در تهران، فارس

خبرگزاری فارس: در اجرای دومين روز از فاز طرح جديد نيروی انتظامی مأموران پليس تهران‌ ۳۲ مغازه که افراد بدپوشش از آن محل‌ها مانتوهای خود را خريداری کرده و يا آرايشگاه‌هايی که اقدام به آرايش مو به سبک‌های غربی کرده بودند، پلمب شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، پليس تهران در اجرای فاز جديد طرح امنيت اجتماعی که در آن با عرضه‌کنندگان پوشاک غير‌مجاز از طريق نشانی اعلام شده از سوی خريداران برخورد می‌‌شود، در ميدان‌های اصلی شهر حاضر شده و ضمن ارشاد و برخورد با زنان دارای پوشش نامتعارف و پسرانی که موهای خود را به سبک غربی آرايش می‌کنند، اقدام به پلمب مغازه‌های پوشاک و آرايشگاه‌هايی که موهايی مشتريان خود را به سبک غربی آرايش می‌کردند، کرد.
سرهنگ احمدی رئيس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد نيروی انتظامی درباره فعاليت‌های گشت ارشاد در فاز جديد برخورد با بدپوششی به خبرنگار اجتماعی فارس گفت: اين طرح در راستای طرح ارتقای امنيت اجتماعی در تهران و سراسر کشور اجرا می‌شود.
وی گفت: در اجرای اين طرح روز گذشته در تهران ۲۱ خودرو که سرنشينان آن‌ها با پوشش‌های نامتعارف بوده و يا مزاحم نواميس مردم شده بودند از سوی پليس توقيف شد.
سرهنگ احمدی ادامه داد: در اين طرح ۳۲ واحد صنفی شامل آرايشگاه‌ها و فروشندگان پوشاک نامتعارف که نشانی آن‌ها از سوی خريدارانی که از آن استفاده می‌کنند اعلام شد از سوی مأموران پلمب شد.
بر پايه مشاهدات خبرنگار فارس، روز‌ گذشته مأموران پس از ارشاد پسرانی که دارای آرايش‌ موهای خود به سبک غربی کرده بودند با گرفتن نشانی اين آرايشگاه وارد آن مکان در مجتمع تجاری تنديس در ميدان تجريش شده و آن را پلمب کردند.





















Copyright: gooya.com 2016