یکشنبه 16 دی 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گاز شمال کشور در صورت عدم صرفه‌جويی مردم قطع می‌شود، فارس

خبرگزاری فارس: مدير بخش ديسپچينگ شرکت ملی گاز گفت: در صورت تداوم سرما و عدم صرفه‌جويی در مصرف گاز طی روزهای آينده بخش‌هايی از استان‌های مازندران و گلستان با کمبود گاز مواجه خواهند شد.


حسن تربتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشريح آخرين وضعيت گازرسانی به نقاط مختلف کشور اظهار داشت: در حال حاضر هيچ يک از نقاط کشور با قطعی يا افت فشار گاز مواجه نيست، اما با توجه به افزايش سرما، بارش برف و عدم مصرف بهينه ممکن است مناطقی از کشور با کمبود گاز مواجه شود.
وی افزود: عمدتا مناطقی که در انتهای خطوط لوله قرار دارند نظير بخش‌هايی از استان‌های مازندران و گلستان در صورت تداوم سرما و عدم صرفه‌جويی در مصرف گاز، با افت فشار يا قطعی گاز مواجه خواهند شد.
به گفته وی در حال حاضر حدود ۳۷۵ ميليون متر مکعب، متوسط مصرف گاز کشور است که پيش‌بينی می‌شود اين رقم به حدود ۴۰۰ ميليون متر مکعب افزايش يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدير بخش ديسپچينگ شرکت ملی گاز در ادامه تصريح کرد: شواهد نشان می‌دهد برودت هوا در روزهای آينده ادامه داشته و بيشتر شود به همين دليل از همه مردم می‌خواهيم همانند گذشته همت کرده در مصرف گاز صرفه‌جويی نمايند تا کليه نقاط کشور از نعمت گاز برخوردار باشند.
تربتی يادآور شد: احتمال افت فشار يا قطعی گاز با تداوم سرما در شهرهای غرب کشور کمتر است و برخی شهرهای شمالی از اين لحاظ در معرض مواجهه با کمبود گاز قرار دارند.





















Copyright: gooya.com 2016