یکشنبه 22 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سومين جشنواره بين‌المللي شعر فجر، 30 دي ، آخرين مهلت ارسال آثار، فارس

مراسم افتتاحيه سومين جشنواره بين‌المللي شعر فجر دهم بهمن با حضور تني چند از شاعران و مسؤولين فرهنگي كشور در تالار نور مشهد برگزار مي‌شود.

به گزارش فارس، اين جشنواره پنجشنبه دهم بهمن همزمان با ولادت امام محمد‌باقر(ع) در تالار نور شهرمقدس مشهد افتتاح و مراسم اختتاميه آن يك ماه بعد، شنبه 10 اسفند در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بنا بر اين گزارش در اين دوره همچنين با توجه به تقارن سومين جشنواره بين‌المللي شعر فجر با سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، اين جشنواره توجه بيشتري به اشعار با موضوعات امام و انقلاب اسلامي، نهضت بيداري اسلامي، پايداري و دفاع مقدس، اشعار آييني، اشعار با مضامين اخلاقي و ايثار و شهادت خواهد داشت.

يادآوري مي‌شود به مناسبت هم‌زماني جشنواره‌ شعر فجر با ماه محرم و صفر، مراسم شعرخواني عاشورايي در سطح استان‌ها نيز برگزار مي‌شود.

گفتني است سومين جشنواره بين المللي شعر فجر از 10 بهمن تا 10 اسفند سال جاري در سراسر كشور برگزار مي‌شود.

30 دي ، آخرين مهلت ارسال آثار

مصطفي اميدي دبير اجرايي سومين جشنواره بين‌المللي شعر فجر 30 دي را آخرين زمان ارسال آثار به اين جشنواره عنوان كرد و افزود: سومين جشنواره بين‌المللي شعر فجر در سه بخش جوان، پيشكسوت و بين‌الملل برگزار مي‌شود.

وي اضافه كرد: در بخش جوان كه به صورت رقابتي برگزارمي‌شود ، شاعران متولد 22 بهمن 1357 به بعد در دو سطح استاني و كشوري شركت خواهند كرد ، براي شركت در اين بخش لازم است تا شاعران جوان 14 قطعه از آثار چاپ شده يا چاپ نشده خود را كه در دوره‌هاي پيشين شركت داده نشده‌ است ، در يكي از حوزه‌هاي شعر «سنتي» ، « آزاد و نيمايي» و «كودك و نوجوان» در 5 نسخه تا 30 دي ماه براي ارزيابي و داورري به دبير‌خانه‌هاي استاني ارسال كنند.

اميدي تصريح كرد: در دبيرخانه‌هاي استاني جشنواره شعر فجر اين آثار مورد بررسي و ارزيابي قرار مي‌گيرد و دبيرخانه‌هاي استاني در استان‌ها به نفرات برگزيده جوايزي را اهدا مي‌كنند، هم‌چنين هر استان 10 اثر برگزيده استاني را براي رقابت در سطح كشوري به دبيرخانه مركزي سومين جشنواره بين‌المللي شعر فجر در تهران ارسال مي‌كند تا در سطح كشوري مجدداً اشعار و سروده‌هاي شاعران جوان مورد ارزيابي و داوري قرار گيرد. به نفرات برتر در سطح كشوري در اختتاميه اين جشنواره در تهران جوايزي اهدا خواهد شد.

در بخش بزرگسال اين جشنواره نيازي به ارسال آثار نيست و دبيرخانه، خود به جمع‌آوري و ارزيابي آثار شاعران متولدان پيش از 22 بهمن 1357 خواهد پرداخت.

يادآوري مي‌شود، دبيرخانه مركزي سومين جشنواره بين‌المللي شعر فجر در خيابان شهيد مطهري، خيابان فجر، پلاك 9 ساختمان فجر، طبقه چهارم واقع است.

گفتني است سومين جشنواره بين المللي شعر فجر از 10 بهمن تا 10 اسفند سال جاري در سراسر كشور برگزار مي‌شود.





















Copyright: gooya.com 2016