چهارشنبه 9 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازار سياه بليت‌های جشنواره بيست ‌وهفتم، سینمای ما

بليت‌هاي سانسي بخش ايراني جشنواره، تا 50 هزار تومان در بازار سياه خريد و فروش شد.

امروز در حالي كه ازدحام جمعيت مشتاق خريد بليت‌هاي پيش‌فروش جشنواره بيست‌وهفتم فيلم فجر، ديشب و صبح امروز به اوج خود رسيد و اين ازدحام، صبح امروز بخشي از ميدان فلسطين و خيابان طالقاني را با ترافيك كم‌سابقه‌اي روبه‌رو كرد، بليت‌هاي جشنواره در مقابل سينما فلسطين، به صورت قاچاق خريد و فروش مي‌شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بنا بر اين گزارش، اين ‌سري‌بليت‌ها به قيمت‌ 40 هزار تومان براي سينما استقلال و 45 تا 50 هزار تومان براي دو سالن آزادي و آفريقا به مشتاقاني كه از قصد خريد بليت خارج از صف را داشتند، فروخته مي‌شد.
اين در حالي است كه نيروهاي انتظامي و دست‌اندركاران اجرايي جشنواره بر روند فروش بليت‌هاي پيش‌فروش جشنواره كنترل داشتند و تلاش زيادي در راه ايجاد نظم در اين روند به خرج دادند.

همچنين به گزارش خبرنگار باشگاه خبري فارس «توانا»، بعد از ظهر امروز صف‌ها خلوت‌تر شده‌اند و دانشجويان راحت‌تر مي‌توانند براي دريافت بليت اقدام كنند. اين در حالي است كه طبق سنوات گذشته، خريد بليت جشنواره از طريق بازار سياه انجام مي‌شود همچنين تعداد زيادي از افراد با كارت‌هاي دانشجويي اعتبار‌گذشته بليت‌هاي خود را تهيه مي‌كنند.

نكته جالب توجه در اطراف سينما فلسطين، اقدام بانك اقتصاد نوين در قرار دادن ماشين حامل 2 دستگاه خود‌پرداز در كنار اين سينما است كه باعث مي‌شود مردم علاوه بر چلوگيري ازاتلاف وقت درخريد بليت در دريافت پول در صف نايستند.

صف‌هاي شلوغ در اطراف سينما باعث افزايش ترافيك در خيابان طالقاني و ايجاد مشكلاتي براي كسبه اصراف سينما شده بود.

بليت‌هاي جشنواره بيست ‌و‌هفتم فيلم فجر روزهاي 7و8 بهمن‌ماه ويژه دانشجويان در سينما فلسطين فروخته مي‌شود.





















Copyright: gooya.com 2016